tak tahan di rumah harus keluar meronggeng penuh gaya.

sudah seabad rasenye tak menulis sampai tengok tengok! betape hodohnya tulisan T_T kepit saja tangan saya celah pintu kereta kancil. baik,semalam saya keluar berjalan jalan dan beronggeng dengan semangat yang kental! huh! PEDULI HAPE PANAS KE TERBAKAR KE AKU NAK JUGAK KELUAAR!! memang betul terbakar terima kasih. pagi kelmarin kakak saye yang nombor 2 balik rumah.kebetulan ade karnival kerjaya yang entah ape ape kalau pergi bawaklah bantal 2 3 biji. pergilah kejap jumpe abang pensyarah yang bapak banyak cakap! SAYA DULU NIH ISHH BUKAN NAK RIAK ISHH SAYA DULUU ISHH POM PIANG POM PIANG. bertafakur serta iman yang kuat dan mantap sesungguhnya amat perlu pada saat saat sebegini.

setengah jam hilang oksigen kitorang gerak ke kb mall.brada tinggi tiang pon ade sebab kan kan ade orang tuh thrill nak mampos sebab ingat aku nak bagi present AKU LUPE LA BODOH. HARAP MAAF HEH HEH! MALAM MASIH MUDA YO TAHUN DEPAN BOLEH BAGI. seronok lah tak tipu seronok sebab lepas tu cousin dengan buah hati join sekaki.gumbira gila rase macam nak jerit kat telinga sorang sorang sampai lebur telinga YAA!!AKU SANGATTT GUMBIRAA! PEEWITT!! HOH HOH!

sebelum boling.main.sebelum main.makan.sebelum makan.bertumbuk gaya ong bak join sekali aksi jackie chan dalam rush hour.kental betul hati beliau yang tak habis habis mengganggu saya. aku memang sabar je la sabar tahap karma tapi hati aku dah menggelegak tahap air mendidih. takpe kau still kawan aku walau perangai kau macam lahabau.badan kau macam tiang letrik. rambut kau dulu macam mop lantai.dun you worry bebeh HUE HUE HUE :D

kawan rapat nak mati! :D

kakak gile nak mati! :D

:)


thank you for making me laugh HOHHOHH HAHHHAAA! :D see?