nak dengar cerita hidustan?

weyh semalam kan.eh tak sure semalam ke tak sebenarnya jadi ya balinglah segala objek tumpul ke arah saya.pukul 9 malam sampai 12 something aku mendiamkan diri sunyi sepi tak bergerak secara mengejut malah talipon tanduk juga saya abaikan.WOIH BRADA CERITA BEST BRADA HINDUSTAN BRADA.LAYAN.oh shit cerita tuh memang perghh terbaekkk ah wa cakap luu! hoh hoh ape kate mari aku cerita :D DAH LAME TAK MAIN CERITA CERITA SAMBIL BUAT AKSI AKSI NIH SEJAK TAK SEKOLAH.WUU :(

ok starting cite nih memang gempak kelakar tahap kentang aku gelak guling guling 7 kali sambil kunyah keropok.dia tunjuk macam mane situation stesen tv kat hindiaaa :0 sumpah kelakar bodo.then ade lah sorang mamat hensem yang bernama SHIVAJIRAO ini HAHA AKU TAU NAME DIA KELAKAR HAA HAA.mamat nih mulanya kerja as cameraman rakam sana sini.adelah satu hari tuh C.M aka chief minister tak guna bodoh nak mampos pergi mati nih buat lawatan kat satu kampung.haa kat sinila si mamat nih tercepuk! jatuh cinta pandang pertama dekat si minah comel lote MANJARI.minah ini sangat periang huhu haha sakan orangnya. gila juga ada kadang kadang.mamat misai ni pon buatla macam macam cara nak ngorat anak dara ini tapi ayah minah ni tak nak tak hingin menantu kerja swasta hakktuihh! sebab takut hidup anak dia dengan dia dia sekali tak terjamin.hoh! konflik ada sikit.

tapi mamat misai masih chill aje otai aje.dye teruskan kerja.sehinggalah ade pergaduhan besar tahap woahh besar ah antara pelajar dengan drebar drebar bas yang stok muka tapak kaki berlaku.ramailah yang meninggal ramailah yang sengsara huu :( isk isk. TAPI OLEH KERANA SAYA HERO DALAM CERITA NI SAYA KENE LAH TUNJUK HEBAT! kata shivajirao :O heh dialog buat sendiri.tapi mamat misai ni memang jadi hero bila dia selamatkan sorang pelajar yang kepalanya dipijak orang orang uhh kesian gilaa :( tak bernafas aku tengok scene tuh.
maka naiklah pangkat shivajirao daripada cameraman terus ching! menjadi err menjadi ape name dia eh? yang temuramah orang tuh haa :) eh eh lupa nak bagitahu.sebenarnya huru hara hih jadi sebab C.M tak guna tua bangka tu taknak ambik tindakan sbb dia cuak kebebeh jawatan dia as C.M tergugat.YA DIA SANGAT BODOH.

tapi mamat misai punya hotak sungguh geliga apabila dia melingkupkan semua keje keje tak guna C.M secara live masa dia temuramah C.M dekat stesen tv.hoh semangat yaww! C.M dah goyang. tapi tiba tiba dye dare mamat misai jadi C.M untuk 1 hari.mulanya dia menolak dengan sopan tapi setelah didesak dan difikirkan, mamat misai TERIMA DENGAN MACHO. maka keesokan hari bermula lah kisah hidup mamat misai sebagai C.M.memang aku salutee ah dia buat kerja fuhh! sistematik.cepat.adil.dan saksama.orang hindia saaayang beliau.okey takat nih sume paham?? bagus.kalau tak paham jangan teruskan.

afta sehari mamat misai atau shivajirao nih jadi CM, hindia banyak sudah berubah.yang juga dah membangkitkan rasa tak puas hati dengki dan dendam si CM bangkai tak guna terhadap mamat misai.KESIAN GILA DIA DOHH.MEMANG DASAR CISS KAU CM TUA BANGKAA!! since dia dah jadi CM untuk sehari macam macam jadi kat dia.sedangkan dia memang taknak join politik. rumah kene roboh.kene belasah sampai bogel dalam lumpur :o stesen tv kena ambush.mak bapak dya meninggal hancur kena bom. isk isk :( semua keje CM tua kerepot.

haa haa last last kan kan.HEH HEH.AKU TAK NAK CERITA! WAHAHAHA! tengok sendiri tak pon kau carikla dalam internet sampai urat mata kau kejang tajuk NAYAK.HOH HOH HOH TERIMA KASIH SUDI MEMBACA :D