tak sabar may wohooo!

sumpah tak sabar tunggu 10 may :D wuhuuuuu! hoyeah hoyeah! at last takde lah aku bosan sangat sebab marahaini mahfuzah masdar dah booking ticket flight weeeee :D dia datang sini.yes!tido sini.yes! makan sini.yes! mandi sini.yes! semua sini woo :0 tak sabarnye weh.

oleh sebab aku thrill tahap maksima sangat sekarang nih maka aku dah siapkan macam macam aktiviti dalam memori aku.semua kalau boleh nak kena buat.kalau tak bunuh diri terjun bangunan.ada paham?huh.

1.malam,kita main baling baling bantal sampai kita tertido dengan sendiri.

2.kita masuk dalam bilik.kunci bilik.kita muhasabah diri sendiri dengan penuh istiqamah.

3.kita ronggeng ronggeng naik basikal :D uuu boleh lepak tepi jalan makan goreng pisang.

4.pagi pagi kita pergi joging.lari dalam guni keliling kampung jangan lupa bawak bunga api.

5.kita bukak youtube tengok cerita hantu sampai mata lebam.

6.kita buat sesi bergambar tepi pantai gaya michael jackson lantak la orang lain pandang.

7.kita suruh driver kita bawak kita pergi tempat best best eh? kalau tak kita bunuh dia tanam tepi pantai.

8.kita masuk semua restoran order empat menu yang best best.air order satu kita share takut bajet lari.

9.kalau bosan jugak kita main permainan TAIK HIDUNG SAPE LAGI BANYAK sape kalah kena tampor.muahaha.

10.kau kena tolong aku kemas rumah.jemur baju.lipat baju.kemas bilik.sental dinding toilet.dan sewaktu dengannya :D

haa suka tak suka tak? jangan kau cancel pulak kang aku libas kau pakai senduk.wohh tak sabar kott wohhoooooo :0 :0

theheeeheehehheeeee :D