second pamili :')

seronok saya tengok kawan kawan saya melangkah lima tapak maju ke hadapan.maju diorang tuh.amareekaaa sungguh! tak payah amareka sangat lah agaknya.

ada yang dilempar ke perlis secara pukal.

ada yang diterbangkan ke kedah.

ada juga yang fiuwww dicampak ke kelantan :')

tapi kawan kawan aku semua hot setapp.semua jiwa remaja kalis peluru.kalis maki.eh kemon laa,aku kenal kawan kawan aku yang tak pernah mengaku kalah ah! *ketuk meja

walau badai datang melanda HOH KAU BERMUSAHAAQAH! JANGAAN JANGANN *ketap bibir geleng geleng kepala.walau warden datang tetiba HOI NI KENAPA BISING TAK RETI TIDUR?HAH? AWAK INGAT AWAK NIH AWAK NIH BLABLABLA sampai semua tido --'' dan banyak lagi walau.

aku ada family.second family pun adewww :D haaa kau ada? takde kan? kan? bagi mereka mereka yang takde second family sila keluar ikut pintu belah kanan.bye bye ^.^ muahahahaha! yaaabedaa beduuuu :D


yelah.walau tak semua aktiviti aku join :'( tak semua kejadian nampak kelibat aku walau hanya separuh pun.aku tetap isk isk tetap (hilang kata kata kesat mata) tetap setia komen setiap gambar diorang.emo ni emo ni.dah tu sapa suruh kau jauh sangat malas nak turun kl bersama sama melayari bahtera setannnnn? T__T *kopak lubang hidung sendiri

bukan malas.kurang upaya :'( at least aku taklah jadi macam katak di bawah gelas yang suci dalam debu uuuuu :o

seeeeeeee vogi de vass sungguh adik beradik aku :') sila jangan berani cari aku kat mana,
aku pergi toilet cirit birit -_-



okey rindu sangat semua :'( bhai.take care sisters ♥ ♥