kuantan cool.

tinggal lagi beberapa hari gua akan meneruskan hari hari sendu gua di kuantan tskk tsk T_T sebelum ini memang tak pernah pula gua berangan apatah lagi bermimpi untuk tinggal di pahang. nehi heyy babuji *hentak hentak dinding

ada orang kata bandar kuantan cool :3

aku tak tahu cool celah mana sebab tak pernah sangat mendalami situasi kuantan.haa dulu pernah gua pergi kuantan parade :p balik rumah member gua masa bulan puasa.bolehlerrr tahan best.macam macam adaaa.

bila gua buka facebook tengok wall budak budak kpm gua rasa hairan --'' macam mana mereka semua membangkitkan semangat kental tak sabar nak pergi kuantan? tak rasa sedih kee nak tinggal rumah?

ada yang dah siap packing.

ada yang dah pergi kuantan nak tengok dulu tempat tu.

ada juga yang demam demam cirit birit tak sabar nak kesana T_T


barang barang semua aku dah beli.sekarang aku berharap barang barang yang aku beli semua ada kaki dan berbunyi.pandai pandai lah mereka berjalan dan berkumpul di satu tempat sebab nauzubillah ke mana aku campak semua barang aku pun tak ingat sangattt.
tak pun yang mana hilang bolehlah aku main misscall jewww.

tak boleh jadi banyak lagi nak kena buat ni hohoi.semaaangattttt!






p/s : err esok esok lah malas lewww :p :p hekhekhek.