selamat tinggal semua *lempang

sebenarnya dah tutup mata.dah baring cantik punya atas katil.center giteww :') tiba tiba atoi mata pedih pedih pula.aku bangun duduk bersila di atas katil tersenyum seorang diri hihi.eh kenapa macam seram pulak bunyi ni :3 kaaaaaan? okay cancel senyum seorang diri.

aku bangun buka laptop.sebelum itu aku ke tandas :D melepaskan rindu dendam kesumat yang ada.huehuehue.esok pagi bertolak pukul berapa aku pun tak tahu sebenarnya.kata mama lepas zuhur sampai laa kot.err pandai pandai lah kira sendiri.

cakap pasal kira kira.hmmmmmm *usap usap dagu

lusa aku insyaallah selamat mendaftar di indera mahkota pahang.diploma in accountancy.inilah dia karam.eh silap karma.dulu dulu math dengan addmath antara subject yang kalau satu hari ada tiga masa aku boleh segera dikejarkan ke icu T_T sambil genggam calculator.minda aku ni sangat menentang dengan segala ilmu hisab tapi aku buat rilek jee buat macam hebat hihi.kadang kadang terserlah juga kehebatan aku ini (Y) kadang kadang pula menonjol sangat kelemahan diri ini tskk tskk T_T

masa form 4 kan dulu kan aku ingaaaaat lagi.

eh nanti nanti lah aku cerita sebab macam dah mengantuk kebebeh sangat ni.kalau cerita ni sampai subuh baru habis.eceh macam best sangat la pulak ye dok? ehh tapi memang best u ols.
kehkehkeh.



Ya Allah kau selamatkanlah perjalanan kami pada esok hari.aminn :')