balik kampung hohoho balik kampung :D

percaya atau tidak sekarang aku sedang membaringkan diri dan mengguling gulingkan badan yang sasa ini di atas katil saiz queen yaw teehehe :D after 2 months aku berhempas pulas jatuh katil bujang bangun balik tarik selimut yang kadang kadang masuk dalam tong sampah. bukan member buang tapi yelah,nasib orang dapat katil sebelah pintu sebelah tong sampah T_T macam lah tak boleh alih tong sampah tu kan? eee tololnya dia.

bukan nak membebel describe every single things about tong sampah,bukan.

cuma nak meluahkan sedikit sebanyak rasa gembira.campur sikit pilu sendu disertakan pula dengan rasa rindu.gambar passport nak kepilkan sekali pun bolehhhh.INDERA MAHKOTA,PAHANG. pernah sampai sana? kalau tak sampai mehla aku sepak guna kuasa turbo kancil aku hekhekhek.melayang sampai sana *janganlah gelak serius ni*

sampai rumah agak lewat.

orang lain dekat KPM semua dah angkat kaki angkat beg angkat muka hari jumaat
gedek gedek balik kampung.
tapi aku tak,aku insan istimewa yang kacak dan tampan haruslah balik hari sabtu T_T belajar dari pengalaman haktuih.
maka petang jumaat keluar berjalan jalan dan meronda.'derak' kata mat salleh :p kihkihkih.bersama wazien makan roti.
selepas itu jangan risau,wazien telah membunuh semua ayam yang ada di dalam kfc maka kami makanlah ayam itu dan juga cebisan daging manusia.okay tipu je.

sabtu baru nampak riak wajah muka perantau nak balik kampung *pasang lagu balik kampung untuk efek yang lebih menarik* tinggal sedozen sahaja pelajar kpm yang belum balik T_T selamat jalan semua selamat hari raya.

setelah segalaa gedebung gedebangg jengggg jenggg kebaaaabom piuwwww toink toink! maka kami berdua selamat sampai ke destinasi unggul tanah air tumpah sup tulang ku :3 berdua? oh lupa nak habaq,jangan marah cik salmah hekhek.balik dengan wazien :-* maaf gatal sedikit.tolong garu :p

hoyeahhh! hoyeahh! semangat kini telah membakar dan membaraaa! fuhhh fuhh! terbakar pulak langsir bilik ni -__- dude,i'm ready for the cleaning up session part one.
ON BLUETOOTH.