mengada puih.


sebenarnya nak tulis pasal benda lain.

nak tulis pasal mimpi semalam jumpa wizard ketot rambut iklan sunsilk ajak aku dengan abang aku dua orang naik tower macam dalam cerita rapunzel.dan bila pula aku ada abang?sabar jelah sabar jelah T__T betapa tidak logik mimpi yang aku cipta.patutlah aku rasa macam gayat pelik bila bangun tidur.pathetic habis.

nak cerita jugak pasal aku yang hampir hampir tersadung atau tergolek dog apabila pinjam kasut member masuk hall nak jawab exam.kata kasut saiz lima sama.kata sehidup semati.kata u jump i jump :( *sampainya hatimuuu uuuu*

sila baling laptop ke luar tingkap.

mengadanya.semua nak cerita kaaaannn?ya memang saya mengada.peduli apa! lu langsi lu mati! *tumbuk pipi member sebelah* habis satu paper maka tinggal lagi empat paper.terujanya terujanyaaaaa hoarghhh! terus pasang lagu ella hok hok lagu tema gol&gincu iteww. terujaaaaaaaa aaaa :0



seronok jawab soalan ini sebab dalam hall aku diberi sit paling belakang dan paling hujung wuuu kejamnyaa kejamnyaa T_T sebelah tingkap sebelah kipas wuuu lagi kejam T_T sejuk okay.menggigil gigil tangan aku mulalah aku punya imaginasi serba hebat datang *salji turun*

kertas di atas berwarna hijau macam daun pokok belakang cafe cerun.


next paper : FINANCIAL ACCOUNTING 2 (Y) *dying*