no one.

Zaleha sebagai roomates kejutkan aku pagi tadi , semayang subuh katanya.Dan nasib aku baik hidung aku tidak penyek gara gara terlalu mengantuk berjalan terus ke toilet tanpa melihat kiri atau kanan.perlu ke? sebabtoilet jalan lurus tiada belok belok sebenarnya.

SUBUH.TIDUR SEMULA.

aku terjaga aku buka mata aku bangun dari bantal yang empuk dan enak serta mengasyikkan itu. ayat novel mana kau bagi aku ni? --'' maka mata mula berair dan bergenang.oh ibuuuu :'( semua orang hilang oh hilang dimanakah mereka :o home alone.

selepas acara melempang diri sendiri selama 5 minit maka mula aku hengat.

mereka semua pergi Zenith Hotel ade event "KAU TAK PERGI KAU RUGI" :p jumpa menteri kata mereka.hoi semua kirim salam satu Malaysia sama itu pakcik menteri okay? dan dan dan.oleh kerana sugar balik kampung meninggalkan aku yang serba kekurangan ini seorang diri pun adui.

maka ceritanya.

dengan penuh dedikasi dan kecemerlangan diri 2012.
baiklah , mari semua.mentidurkan diri kita sendiri :D muaah! *yeck again*

Teheee :D he gave me his pillow just in case i miss him

*he can be so hoo sweet sometimes* :)