bebas tol dan cukai.


wazzap wazzap! :D *mila gedik mila gedik*

Alhamdulilah syukur nikmat malaysia maju rakyat selamat :D ehek ehek kalau dulu ada iklan ni dekat tv2 memang aku rasa macam di bulan puasa.motif? torehlah gigi torehlah.cepat toreh.kerana saya sudah bebas *bebas bebas bebas* ade dengun! --'' teruk sangat terpengaruh aku ni T_T

aku sudah bebas.ya, kau melopong terlolong ikang dugong kerana kau semua tak baca entry aku sebelumnya which is aku telah menunjukkan rasa ketakutan yang critical pasal paper account. maaflah kak jah sebab dah tak boleh nak tangkap gambar paper buat sample sebab.

BAIK SEMUA PELAJAR DIMINTA UNTUK TIDAK MEMBAWA KELUAR SEBARANG KERTAS.JIKA TIDAK ANDA DISEBAT BERTUBI TUBI DI BONTOT.

takut kan takut kan? Hoarghh takutnya.mungkin aku perlu lebih banyak berdoa semoga lecturer yang akan tanda kertas aku itu serba cantik anggun ayu seperti ayu raudhah dan manis orangnya hikhikhik.markah puji puji takde keww? please :")

and i miss her so muchies! :'( meet wanie , kawan pertama dan orang
pertama yang aku kenal di kolej.but now dia dekat UITM Dungun.
xoxo awak tehehee :D ♥ ♥