movie marathon mini :D


kuch kuch hotak hei! kehkehkeh.

maka dengan gaya ala ala pemain bola sepak vietnam juga bersertakan keutuhan minda , marilah sama sama kita menonton movie movie hebak! hoarghh sukanya sukanyaaaaa :0 entah kenapa rasa seronok pelik gila sahaja hari ini tehehehe *maaf terketawa pula*

online facebook.nampaknya ramai sangat yang tak puas hati ada juga yang dengan hati yang sendu update status.nama roomates untuk sem depan dah keluar :D please.apa please? kamu jangan nakal peace (Y) tak ramai yang ada wajah ceria bila dapat tahu siapa roomates untuk semester depan.

tapi tidak akuuu no no nooo *jari telunjuk ke kiri dan kanan*

nama aku tehehehe memang takde pung dalam list tu pung T___T wuuu kejamnya kejamnya. cepat hantar i balik rumah mak i sekarang wuuu *sila kopak lubang hidung saya*tapi oleh kerana saya seorang yang macho. ini best sebab dapat puji diri sendiri dalam blog muehehe :D semua sudah selesai.benda kecil jangan diperbesarkan kan? kannnn?

jangan dengki.

ehem tak salah ehem.

movie movie yang agak best macam; pearl harbor,dil hai tumharaa,rio dan frozen.berjaya meretakkan tulang belakang aku adeh.bertukar tempat secara pukal dan sekarang aku masih lagi cari posisi yang selesa dan juga ya padan muka sendiri.

apa kisah.
esok takde paper takde paper takde paperrrrrrr
*shake shake it poom poom*bye! :D