hari kedua di pejabat.SEDO.



sumpah rasa macam nak boo! je dekat muka sape sape yang dapat bos yang tidak best.kerana saya nak bermegah sedikit saja di mana saya mengaku bos saya merupakan bos saya bos yang paling baik di alam semesta!!! fuh fuh fuh. pagi tadi masuk office pukul 9.30. dan saya mengalami masalah melintas jalanraya sampai saya rasa nak lintas jalan tutup muka dengan plastik sampah. BAPAK MALU LINTAS JALAN MUKA PUCAT PUCAT NAK MENANGIS SEBAB CUAK AHH BENCI! REPORT TUK KETUA NANTI! awal pagi saya sampai saya nampak meja macam katil --'' heh heh heh.

***maka saya bekerja berhempas dan pulas ke sana ke mari.

sehingga rakan sepejabat seumur sebaya sekepala sekutu dan sebagainya datang bekerja :D aku rasa nak sodok sodok saja laminating machine tuh dalam mulut kau jeli.tapi macam salah kita jugak kan? BHAHAHA SAPE SURUH BORAK BORAK SAMBIL MENGUTUK DENGAN GIAT TIME TIME KEJE? PAADAN MUKA!!kertas yang ingin di liminate tersekat ketak ketak pulak pada mesin bila salah teknik. aku tolong juga tapi gila cis KAU NAK KATE AKU BUAT KAN? TAK LAMA HIDUP KANGG.tup tup bos datang dengan cool menyetelkan masalah negara kami.hehhaa.

EHH LAPAA LAH.HUHH.LAPAA LAPA.hati berbunga bunga sudah.DAH.JOM! MAKAN! SAYA BELANJA.
hati berbunga bunga lagi sampai boleh dipetik dan dijual di kedai bunga. bos saya yang hot dan anggun vogi de vass macam snow white, baik dan pemurah macam sape lagi kalau bukan saya :D ini blog saya jadi haruslah memuji diri sendiri heh heh . beliau belanja kami berdua nasi yang sedap dan umphh di restoran ceruk dunia --'' AH KESAH APE DERR JANJI FREE BEBAS CUKAI. WOAHAHAHA! kami makan dan bermula edisi perbualan yang tiada batasan kreditnya.

sebelum balik, saya dan jeli dan bos menggila lagi dengan bergelak ketawa guling guling sambil mencekik apollo di atas lantai.ya, jangan tak percaya bos kami lah tuh.sebelum bye bye jeli juga telah mendapat separuh dari gajinya yang membuatkan kedengkian saya meningkat ke paras maksimum. ELEHH SERATUS JE PONN KEJE BARU 7 HARI KECOH SEKAMPUNG MACAM SERIBU --'' maka tersenyum lah dia sehingga paras bahaya. bos saya juga melayan dengan mengambil gambar anak buahnya itu bersama gaji pertama.DOHH NANTI AKU DAPAT GAJI AKU BAWAK CAMERA AND SEMUA KENA BERGAMBAR DENGAN AKU MACAM GILA. mahu posing semaut yang boleh dengan duit duitan ituu HEH HEH HEH


tapi,BILA NAK DAPAT GAJI NIH DER? BOOOSSSSS :) heh heh heh
.