sekitar office dan rakyatnya.

pelik kot tak keje hari nih. HAHAA MENGADE TAHI KUDAA PULAK KAU NIH TAK KEJE NAK KEJE. LEMPANG SKETTT! =0 tadi pergi kenduri.ehh tak pergi rombongan meminang cek kiah. subhanallah jauhh sampai segala tulang tulang putih kelabu urat urat pinggul dah retak seribu berbelit belit.tido 3 round sebab bangun bila kepala dah nak tercabut. KORANG DIAM AHHH DALAM KERETA INGAT BOLEH DAPAT KE SOFA STOK LEMBUT MACAM KAPAS?! HA?!tadi saya sangat gembira sebab saya jumpa membe lama yang mana hampir luluh hati saya melihat beliau yang semakin membesar macam singa jantan.


cakap pasal rindu dengan kerja nih.mehla saya introduce kan tempat kerja saya kepada awak. meh laaa.dohh macam saiko kan aku nih? nak rindu rindu tempat kerja pulak dah T_T saya sebenarnya bosan nak mampos bila berada di rumah sehingga peti ais nampak kosong aku cekikk sebab food walaweyhh meleleh air liurr --'' .sebab,kat rumah tak ade kawan nak ajak mengata dan tak de teman nak bertekak mesra. sebab selalunya kat office ade lah hamba allah yang selalu jadi mangsa utama saya. HAHAAA.WEYH KAU .TERIMA KASIH DAUN KELADI TEMAN AKU ITU HARI.WALAU AKU BERJALAN HINJUT HINJUT KAU COOL JE KANN NAIK MOTORR -___- eheeh. terima kasih tuan :D nah setinggi tinggi penghargaan untuk kau lagi tinggi dari bumbung mydin.hoyeahh hoyeahh!



*cukup penghargaan dah? baik.senyum lah kau sampai otot mulut kau lumpuh.mari kita layan suasana di office yang porak poranda huru hara angin puting beliung fiuuww! ok aku sumpah gurau CHILL LA DERR!

orang baru yang tampan macam saya biaselah jadual kerja nak kene ade.NAK LAGI BEST TAMPAL JE PEK! KAT DINDING haa kat senang hari hari ngadap jadual heh heh heh. bos aku nih prihatin orangnya :D

tampak lebih sistematik dan sibuk kan?


meet abang amru :D


yang kecik comel lote itu adalah bos kepada yang tinggi busuk dan hapak itu. dan juga bos kepada saya yang manis macam gula gula 30 sen ini :) heh hehh. KAK TENGKU name beliau awww.

kejadian macam ini biasanya selalu terjadi di tempat kerja ya.DAH KALAU MATA STIM PERUT KOSONG MACAM TANGKI GAS MANE TAHANN DERR.


nampak gunting? ya tak perlu gosok gosok mata.tak perlu mulut terlopong macam mulut ikan bandaraya -__- HUARRGGHAA.GUNTING AKU PAKAI BUAT CUCUK MATA KALAU NGANTUK LAH BRO.tikam lah saya bertubi dan tubi 15 kali.

lastly HARUS ADA orang macam nih :D MUAHAHAH! DAN HAHA!