penat gila BABI.

saya mintak maaf kerana tajuk post kali ini sungguh biadap.sila lempang mulut saye.aduh! terima kasih sungguh sakit.memandangkan hari ini hari pertama saya bekerja.heh heh heh. bangun pagi semangat berkobar dan terbakar bakar sehingga berasap asap bilik tidur saya.YEAHH MARI MEMBANTING TULANGG SUM SUM KERJA SAMPAI PENGSANN!! oleh kerana terlalu thrill nak bekerja maka saya menjemput the whole family bersarapan di luar sahaja PERGHH ROTI CANAI SIMPANG JALAN TERANGKAT PERGHH PAGI PAGI CAMNIH.SAPA NAK TOLAK KURANG SIUMAN.

selepas sarapan straight lah saya berjalan ke office yang terletak di tingkat 1 berdekatan. baru je letak bontot atas kerusi tiba tiba bos datang.HEY AWAK TAU TAK SEMALAM RUMAH SAYA KENE PECAH MASUK.OMGG! SAYA CEMAS! LEMAS! RIMAS dan itu dan ini.buat aku zass terfikir balik.ERR.NIH BETUL KE FIRST DAY AKU NIH? ngeri.tapi oklah bos sempoi.siap gosip gosip lagi kauu.muahaha.

" HELLO INI ADIK TMNET BIN STREAMYX KE? YA SAYA DARI PUSAT BAHASA TITIAN JAYA"YA DAN YA HEH HEH HEH.YA SAYA CANTIK.TERIMA KASIH.

di atas menunjukkan separuh daripada dialog yang perlu saya hamburkan apabila sesi dialing dialing yang mane kadang kadang rasa macam nak baling talipon itu ke luar tingkap. SUSAH DERR .NAK KENE HELO HELO CALL THEN LAYAN SORANG SORANG PERANGAI YANG MACAM MACAM BAU.tapi dah kerja itu je yang ada saya tibai saja.sebelum itu saya diminta memasukkan rekod kanak kanak tampan cerdik pandai dan geliga speaking tahap lidah 360 degree berbelit.aku memang kerja macam nih stop setiap 3 minit lah kan.kene bercakap sikit sambil belek belek talipon kot kot membe mesej ke boleh jugak aku layan.

dalam 2 jam lebih badan aku pon dah keras semacam, bos cantik datang.EH AWAK TAK PAYAH LAH BUAT NIH.INI TAHUN DEPAN PON BOLEH SAMBUNG. heh heh heh.sengih sampai siling.JOM AWAK TOLONG SAYA BUAT KAD CHINESE NEW YEAR NAK BAGI STUDENT CHINA.KALAU BOLEH SAYA NAK LETAK GAMBA SAYA YANG HOT HOT SEKALI. BOLEH TAK EDIT EDIT GAMBAR SKET? perghh finally dye bagi aku bekerja dan bersama computer setelah dekat 2 jam lebih air liur menitik pandang computer.HOHO.NO HAL BOS.LEAVE IT TO ME BEBEH! HOYEAH HOYEAH! saya pun bekerja lah bagai nak rak sampai tak pandang kiri kanan. sampai tak sedar dah lunch hour.sampai tak sedar saya kene tinggal -_-

JOM MAKAN !PEKENA MEE SUP KAT KEDAI BAWAH SORANG SORANG MACAM PELARIAN BEST WOOHH! solat zuhur doa dan doa.dan doa lagi.

kerja saya habis pukul 5 petang.rasa nak merangkak rangkak saja keluar office penat subhanallah. terima kasih kepada saudara azeli kerana menjadi rakan kerja saya. juga rakan dimana saya meluahkan perasaan tak puas hati dikala hidung dah kembang muka dah merah di saat saya rasa nak pengsan sebab malu.AKU CALL NAK PROMOTE NIH KAU BOLEH GELAKKAN AKU?MEMANG MINTAK KAKI LAH KAU.MEH AKU BAGI MEHH!. KAKI SAIZ LIMA SETENGAH.

sekian luahan hati saya penat.separuh nyawa.sebelah kaki.mari kita tido sebongkang yang boleh.sebab BEROO! ESOK WA TAK KEJE WUHUUU!LALALA!! YAWWW!!! pengsan.