apakah bezanya nakal dengan jahat?

entry rupe ini mengingatkan saya terus kepada masa masa sakai di sekolah.mari kita zass balik adegan dalam kelas mase korang lepas menangis kene sebat oleh cikgu sebab melalak seperti beruang.tapi perangai macam serupa adik beradik saitan ini bukan boleh tahan sekejap je.mungkin kalau subhanallah hyper macam anak jin memang susah nak kembali ke pangkal lebuhraya.

APE ITU JAHAT?

tanpe lelaki budak SSP berperangai extreme tahap gaban. semua perkara kalau boleh haruslah dilaksanakan dengan segaban yang mungkin untuk memberi kepuasan tersendiri. bak kata pepatah buat baik berpada pada buat jahat jangan sesekali buat lah 4 5 kali. HUARGHH HARI INI HARI MINGGU MARI KITA JADI SEJAHAT YANG MUNGKIN HOH HOH! itu perkara biase. jahat nih sebenarnye tak sama dengan nakal. bila kita jahat kita akan buat bende yang sakitkan hati orang ke binatang ke sape sape saje yang mempunyai hati dan perasaan sampai pengsan.

saya tidak jahat.saya manis dan sopan woahahaha.saya akan jahat bila saya dah bosan menjadi baik :) dulukan kan aku pernah masuk rumah warden ikut tingkap.hoyeah hoyeah semua sila bangun dan tepuk tangan kuat kuat sampai tangan bengkak dan kemerah merahan. hohhhooohh CHILL LAH DER IKUT TINGKAP LAH DRAMATIK OVER SIKITTT.NAK KASI GEMPAK KAN? SAPE KATE AKU TAK MUAT, AKU TERAJANG DAGU SAMPAI TERCABUT. HEH EEHEEEH. saya tak tahu itu nakal ke jahat sebab rumah warden tuh super kosong.tiada hati untuk disakitkan. kami nak cas talipon saje bagi melepaskan diri dari dikerumuni adik adik bawak syiling segantang nak book after kami.tampak bergaya.


ok setakat nih aku harap korang bayangkanlah sendiri guna daya pemikiran turbo. aku dah tak boleh cerita pasal kejahatan aku sebab DOHH DAH AKU NIH BUDAK BAIK MANE SUKA BENDE BENDE JAHAT NIHH BRO.DOSA MENGGUNUNG NANTI.ADA PAHAM?! ya haruslah
istiqamah bersertakan disiplin yang utuh dan tegar untuk jadi sebegini.

APE ITU NAKAL?

hoh thrill nak mampus dengan perkataan nih sambil angkat angkat tangan lambai lambai dengan megah YA! YA! SAYA SAYA! YE LAH KOT SAYA LA KOT! tersengih sengih umpama kerang busuk.mate terkeluar dan merah merah macam dirasuk saka.saya SYARIFAH NURSYAHMI num ic gambar stok indon sejati 930207 03 5704 mengaku telah melakukan beberapa pembunuhan bersiri ke atas kawan kawan saya di SSP dahulu.huaarrrgh! ngeh heh heh. aku suka kacau kawan aku.eh tapi tadelah sampai trauma isk isk.sila tikam saya dengan kaki kerusi,

dulu dulu aku ingat lagi pagi pagi member member yang muke toye nak masuk toilet memang mangsa feveret lah kan.aku pernah ikut sorang membe nih dari belakang sampai aku masuk toilet sekali pon dye tak prasan.HAHAH! HELO AKU NORMAL. bila dah nampak aku memang dia mnjerit 60 harakat lah kan.ya,saya suka kacau orang dalam toilet sampai dagu saya terbelah belah dijahit -____- erghh.

and and aku suka juga buat gangguan seksual terhadap kawan kawan saya yang gila gaban anti sosial.ok ini sumpah best.sampai ada yang tak boleh tengok aku, lari tak cukup tanah. EY APE PANDANG AKU MACAM TUH?! AKU MASIH NORMAL. conclusion kat sini aku suka kacau kawan kawan aku dalam ape bentuk jua dan cara sekali pon asalkan dorang gelak.walaupun ade lah yang nekad hentam aku dengan buku teks yang setebal tayar kereta.adehh.


**
terimekaseh kawan kerana tidak berdendam dengan saya malah merindui saya aww.
jadi tuan tuan dan puan puan pilih lah pilihan anda.nak jadi nakal ke jahat? heh heh heh.
terima kasih kerana meluangkan masa.makaseh makaseh.

PSSTT.HEY KAU BUNCIT.PUAS? MUAHAHAH.