amek kau fawaah! nak sngt kan.


tadi aku chat dengan sorang bende iaitu permpu
an.tade lah hot mane pon,biaaase je. nak compare dengan aku ,ish esh aishh tak sepadan. compare lah dia dengan akak jual dadih kat bazar ramadan memang saling tak tumpah! FARAHAINI ABDUL RAHIM. die ney perangai nakal tahap karma, rulesbreaker, pesalahlaku, samseng jalanan kelas atasan tapi aku yang still innocent muke comel nih bersabar lah berkawan.tapi kadang kadang die baek hati wuff! wuff! juga suka stalk saya ^.^ MUAHAHAHAR.taklah,aku tade perasan sngt.kau memang, kau baek hati sebab bagi nasihat bile aku down and aku tahu kau hotstuff sial muka macam britneyy spearss.


INDAH RUPA TAPI TAK GUNA.heh heh heh.bace tuh. mesti kau rase macam nak ba
gi kaki kat muka aku kan? mesti kau rase nak baling segala piring piring mak kau kat dapur mcm gaya main boomerang kt pantai. kan? kan? okey aku salahh.DUNIAAA,AKU SALAAH and kalau korang rase ayat kat atas tuh betul sila jangan teragak agak pergi terjun bangunan 27 tingkat.ke nak aku tolak? --''


sebab kawan aku nih SANGAT berguna :) fullsto
p bintang bintang.





nih mase kat surau.aku tahu aku sayang die dan die juga sayang aku lebih
*tengokla kaki dia membelai kepala aku dengan irama tanggo* -.-''


dulu dulu mase form 2 aku ingt lagi kes kes kita yang mane kalau confess depan KP or pk hem diorang pon menangeh nangeh sebab bagi kita makan food free jee kt DM. fawah nih dulu,dulu laa memang tak seindah rupa siott. bende bende jahat mmg suke libatkan aku.penah sekali die kantoi bawak phone.memang tade kene mengena dengan aku dan keluarga aku. masalahnye bradaa,phone aku sekali terbang.cis cis cis.aku tak berdendam jangan risau waah. nasib baik akhir tahun bole CLAIM.mari mari ke rumahh warden :D *berjalan smbil menari samba sampai pinggang terkehel!

beliau juge satu satunye kawan saye yang sanggup menjadi rempit untuk saye,sanggup merempit bersame saye dan sanggup berperangai rempit seperti saya :D WOWOHOOO. sowiee aahhh.nak wempitt sket jeww.MUAHAHAHA,ini sangat bodoh.


SILA RUJUK GAMBAR SEBELAH ATAS DULU .yang kau tengok tuh bawahh. sini sini belah gambar budak comel ngadap laptop tuh :) haa,tuh atas. ya,saya tau saya comel.terima kasih.
  • korang memang kene,harus,mesti,WAJIBULGHUNNAH tahu hobi kawan saya yang makin obvious dye tak secantik saya ini adalah bergosip!! ^.^aku tahu sebab aku selalu jadi tempat curahan limpah limpah gosip dye yang tahap setebal kamus dewan*aku pengsan. tapi segala gosip panas,sejuk,suam suam yang dye dah hambur kat aku buat aku sedar satu hal *bangun dari pengsan dengan berpaut paut kat palang katil. aku sedar DIE NIH SAYANG AKU.kan? kan? baik kau angguk sebelum aku cantas bulu hidung kau!WOHOO.
  • aku TAK AKAN risau macam hilang arah,sampai rase nk duduk dalam kotak atau habiskan kredit dan battery hndphone nak tanye keadaan dye kalau aku tahu dia accident dihampuk batang konkrit.tapi aku boleh gila kalau die kate die lapaa -.- sebab aku tau aku tak akan mampu nak tolong die,lainlah kalau dye bg fulus aku order dominos dan kita mencekik sama sama ohh :D kawan saya fawah mempunyai perut sebesar tangki air macam kat puchong tuh.pernah nmpak? HARHARHAR. buat saya rase macam nak melutut lutut dekat membe keje MCD suruh tapau kupon mcd banyak banyak.boleh buat birthday present minah nih.TUH PUN TAK CUKUP AKU RASE *tape,nanti aku mintak kupon kenny roagers keyh?

Before we meet them, they managed quite well without us. The second we meet them, we start giving them advice, restricting their choices, limiting their vision and dreams, curtailing their freedom. We need to stand back and give them the freedom to be themselves :) so, big ILY farahaini :) fuh fuh fuh *lap peluh jantan guna seluaar.

saya kawan awak :) awak kawan lembu :) MOOOOOO!