amik langkah baru,mari berskandal.

entri nih saye tujukan special kepade awek awek yang dah frust tertonggeng tonggeng dengan balak masing masing atau balak balak yang dah ready asah asah pisau sembelih lembu nak bunuh diri kene tinggal dek awek tercinta.mari saya pujuk anda dengan motivasi yang meriah dan padat! YAHH!HIYAHH! jangan melooopong der,saya serius.




saya punya satu cara supaya awak semua bahagia.MACAM RAJA





SKANDAL.





aku nak ingatkan,kepada sape sape yang rase tak puas hati atau bercita cita nak bangkang segala ape jue yang saya cuba nak cakap,lupekann sajaa sebab INI GUA PUNYA BLOGG -__-
mari berskandal.EHH TANAK AH DOSAA OUHH BUAT SKANDALL.GILAA AH MANA NAK CARI SKANDAL?ESHH.TAKBBOLEEH!diam.orang orang macam nih sepatutnya bunuh diri kesepian.tahu ke ape skandal?tahu ke? orang kate WOIH SKANDAL NIH BEST DAN EXPRESS HABIS TAK RUGI SKUPANG LANGSUNG LAHH.PALING PALING UNTUNG TOPUP MASYUKK JE.

saya ingin buka mata semua pihak tak kira besar kecik pendek tinggi.bahawa skandal ada di mana mana.siapa siapa sahaja boleh berskandal.mak cik cleaner? AKU NIH KEJE CUCI TINGKAP, MOP LANTAI KALAU ADA YANG HENSEM SKET TERSADUNG SADUNG AKU TOLONG LAHH.HEHH SUKAA KENYIT KENYOT MATA. ape ape? tuh bukan skandal ke? mak cik nih nak jugak rasa hot sekali sekala.bagi peluang jangan tamak.pak cik driver teksi pon boleh.PAK CIK SUKA KAT SORANG NIHH AISH JANDA TAKDA ANAK CANTIK SIOTT! HARI HARI PAKCIK HANTAR DIA PEGI KILANG.HEH HEH EHEH :D see? hakikatnye semua bole ade skandal.yelah,orang orang besa skandal dye lain sikitt.



orang muda dan gagah otot kental kental macam saya lain sikit.kau boleh mengaku 'DIA SKANDAL SAYA' bila

  • hari hari dia tade keje menarik dan tertarik selain bermesej mesej an dengan kau.
  • dia akan call kau at least dalam sehari tuh ade dalam sekali,tak pun dua hari sekali sebab suke hati dia lah kan nak call kau bile.
  • bile bukak fb je hidung kau kembang kempis bulu hidung terkeluar keluar thrill sangat sebab dia comment gmbar wempitt kau.WAHAHA.
  • sanggup topup kan phone kau sebab dah macam dah angau
  • akan terus tegur korang HAI AWAK BUAT APE TUH? HEH HEH HEH kt fb atau skype sebaik saja dye tahu awak on9.
  • dia juga STALKER SEJATI AWAK.

ini scandal dalam kuasa teknologi namenye ye pakcik makcik? :) baru betul,MALAYSIA MAJU.