arkk! sakit belakang arkk! :(


apa ini? mengantuk semacam ini.ya macam mengkarung hutan juga ada.petang tadi aku tido macam gampang.sebab bangun pagi tadi rase tulang belakang dah hilang.oh bodoh sakit.kejang semua urat uratan.berair mata saya sehingga kemerah merahan serupa dirasuk.jadi saya juga sedikit bengap kerana saya fikir untuk hilangkan sakit belakang kita haruslah tido lagi satu round. usaha untuk betulkan balik tulang belakang yang tolol.jadi saya tido dengan penuh harapan di dada dan semangat yang tak luntur.bermimpi pula fawah dihempap dek almari baru yang eksklusif di library.dengar cerita dalam mimpi,almari itu dibeli dengan harga yang perghh tak berpatutan. orang yang menjual almari di dalam mimpi itu layak diberi tendangan ahli ahli kung fu bertauliah sehingga berterabur gigi susunya.okey setelah fawah dihimpap dengan dasyat maka yang lain mula bimbang.mula berfikir macam mane care nak selamatkan ALMARI.BUKAN FAWAH.HAH HAH! nasib kau memang baik fawah apabila kau berjaya menyelamatkan diri sendiri merangkak macam suster ngesot cuma lagi ngeri TANPA bantuan sesiapa! :D

ARKK!! :0 WEYH SAKIT BELAKANG WEYH! TOLONG WEYH! HUH! HUH! :(


rupa rupanya sakit belakang saya semakin teruk mungkin sebab dalam mimpi tuh aku gelak dengan penuh nafsu sampai guling guling berirama atas lantai.itu balasan la kot.jadi hari ini seharian lah aku berjalan dan melakukan kerja rumah tak ubah macam nenek kebayan.sebab itulah sampai malam rase sakit.aku tak degil ok? :)