baby AULIEA ranaa :) aww!

jika aku berjalan jalan seorang dara di pantai bertemankan muke lepat pisang basi dan tibe tibe satu objek berkate kepade objek satu lagi EYUW TENGOK DIE TUH MUKA KEREK NAK MAMPOS SOMBONG GILA NAK MAMPOS! BAJET CUN LA TUH! EYUWW! percaya lah takkan aman hari kau di pantai sebab memang aku, akan bagi jelingan padu maut punyaa sampai mampos! sampai bila mata kau pandang mata aku, mata kau keluar darah! huh.go die.syukur alhamdulillah la tak pernah lagi orang sempat kate aku macam tu.

betul kata orang orang tak kenal maka tak cinta.sebab itu aku sangat bersyukur dapat keluarga yang macam sekarang.eh macam takde kene mengena kan? --'' sabar sabar jangan garu kepala lagi.aku ini dilahirkan dalam femili ceria.kalau korang kata aku gila aku serabai aku selekeh sila rujuk carta organisasi sanak saudara serta sepupu sepapat aku yang lain.esh bukan nak kata gile bro tapi dorang sekepala.lagi syok bila kumpul ramai ramai bagi rumah porak poranda perghh. macam tadi.petang tadi ade kenduri kesyukuran sket.cousin saya baru saje melahirkan sorang baby yang KIUT SUBHANALLAH :0 MUKA MERAH MERAH CAMPUR SIKIT KALER PINK AWW. meleleh tap tap air liyo kau.

baby auliea ranaa :)


comel gila kan? haa haa.ni nanti dah besar conform hott gila syial.aku hope zaman zaman tuh dah tak ade lagi dah trend trend mengorat awek yang stok mintak penampar macam sekarang ^.^ aminn.HEH HEH.sebenarnye kan,yang awal awal tadi bukan lah hape yang aku nak cerita sekarang. WOAHH BRADA JANGAN EMO,YANG TADI KETANDUSAN MOMENTUM ! :D semalam kan kan.aku tido pukul 4 lagi 15 mint pukul 5 PAGI.ok semua sila berdiri dan tepuk tangan dengan penuh rasa bangga .ape aku buat? HAHAAA MELALAK MACAM KERBAU --'' tipu tipu.tu bukan aku tu ANIS HAFIQAH.sepupu awal dan akhir :) hah hah hah. kan ade kenduri so aku tolong lah mane yang patut contohnya buat bunga rampai dan yang tak patut seperti tengok cerita khurafat HOAAHH HOAAH TARIK NAFAS 3 KALI SEMINIT WOAH :0 nate hatu gilo.HAA KAN DAH KELUAR :p dah aku terbayang ade hantu ikut tingkap --'' wuuu :( isk isk.terus hilang ke laut mood nak cerita.heh heh.gambar gambar sesedap rase boleh? kene cepat cepat angkat bontot dari kerusi nanti hantu tumpang sekaki :0


okey yang ini macam mane nak cakap eh? sebelah kiri sepupu sebelah kanan sepapan.

ini sepupu,bayi comel lote itu baby beliau. aww chak! aww chak! huu ^.^

wahaa.gambar mintak dihalau juga harus diambil dan disebarkan kepada umum.


huh nak menangis meraung raung tengok beliau tido dalam buaian macam tu.isk isk.



baiklah mari kita sama sama menjerit sampai halkum korang senget senget
WOAAHH WELCOME AULIEA RANAA!!!
ya macam tuh.jerit sampai 23 harakat panjangnya.hah hah hah!