ini kerja sebenar :)

kerja saya yang disangka best dan lepak goyang goyang kaki rupa rupanya dasyatt nak mati doh. semalam kan kan kaaaann sepatutnya off day saya tapi oleh kerana ingin bercuti hari isnin aku ganti lah. ingat kejap tak sampai 5 jam WOIHH SAMPAI MALAM PUKUL 10 DERR BARU ASSALAMUALAIKUMM BALIK RUMAH --'' bos saya membawa saya yang cun macam getah scrub dan jeli yang hensem macam singa laut pergi kenduri kahwin SELAMAAT PENGAATIN BARUU WUHHUU EWAAH!! baju lari tema sampai amerika, muka lesu lapar dan dahaga air sirapp srrpp :0 rempuh kenduri makan selahap naga SIAP POSING MAUT KELAS 3 ATAS KATIL PENGANTIN SAMPAI RUNTUH KATIL ITU --'' ok tipu je.

selepas itu bos mendidik kami menjadi seorang pelajar universiti yang sifar tahap kemaluan. ya rabbi kami disuruh diheret merata naik kereta. nampak je jam panjang over sket HAH KORANG AMEK 2,3,25 pegi tampal dekat tiang tiang WOAAHH JAM NIHH HAVOCC SIOTT! CEPATT CEPATT! MUKA TEBEK JEE dengan setebek mungkin aku bekerja wuuu :( isk isk.


tengok atas nih haa macam nih lah kerja saya iaitu POSTERING. ya kami diharuskan menampal poster di mana mana tempat mengikut nafsu EII IKUT NAFSU NAK AJE AKU TAMPAL BIAR BOLEH COVER SATU BANDAR TAK PON BALING FROM BANGUNAN PAAALING TINGGI tak payah susah dan gundah tampal tampal .orang kutip sendiri budak budak siap bawak balik rumah boleh buat rokett fiuww fiuww HOTAK KAU.


PEKK sana! PEKK sini ! HIYAKK tingginya saya! tinggi lagi! WAAACAHH! adeyhh adeyhh kene hempap dengan kereta adeyyh. kami main tampal tampal sampai malam sampai kaki bau kerang. BRADA BOS SAYA KEJAM KEJAM SAMPAI MALAM PON DYE DELIVERY SAMPAI RUMAHH DERR.HEH HEH EHEEH. bos belanja makan malam balik rumah gelak ketawa sampai sembur sembur kuah tomyam baju bau kilang asap layan lagu hindustan syokk nak mati.dalam kereta tak boleh gelek gerudi nanti tayar pancit.saya kene buang kerja -___- TAK MAHU TAK HINGIN.