RASHIDAH HANNAN :D

hari ini hari berbahagia kawan saya selaku guru kaunseling saya yang berjaya mengubah pandangan saya terhadap dunia sekeliling. HAAAMEK KAU BEGITU BERJASANYA KAU TOLOL DALAM HIDUP AKUU HOH HOH HOH. aku tahu kau tua 2 hari dari aku sila jangan nak poyo berlagak AK ELEEHH AMIE KAU BUDAK HINGUSAN LAGII DAH LAA PENDEKK HUHH! nate mung. sodok lobang hidung sampai muat kepala lutut.

dohh memang aku tak kan lah amik gamba gamba kau yang hot cun aww aww kan? HUARGGHHH HAHAH! ini pun okeyyy ape.

HAPPY BIRTHDAYY BROO!!

moga moga hidup kau sentiasa bersinar sinar macam lantai lepas kene sental dengan clorox. saya juga sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraan kita bersama. terima kasih daun ketum kerana menjadi kawan saya yang paling SAIKO SAKAI SESAT GILA BAAABI GONJENG NAK MAMPOS LAYAN KAU NIHH.NATE MUNG! HEH HEH HEH dan serta kata kata kesat lain yang seangkatan dengannya.

aku sayang kau HEH HEH MALUUU gigit semua kuku kaki sampai jadi macam macam bentuk yang menarik wahh! kau sayang aku? KAU GELENG NANTI KAU PUNYA KENING HILANG SEBELAHH --''

sekali lagi, selamat hari jadi dan salam sengal satu malaysia :D