nota yang disayangi! :D

petang tadi balik kerja awal. sebab pertama aku bosan takda geng kat office. sebab kedua aku dah penat senyum tahan gelak yang kalau aku tak cover nih boleh ternganga mereka semua sebab mereka semua sangat sakai hari ini. hoh hoh. semua nak cerita kisah hidup pahit masin kelat tawar. ALAH CHILL AKU PON ADE. 2 KOTAK KISAH HIDUP AKU YO SEMUA PAKAI KERTAS ADE KALER MERAH KALER HOREN KALER HIJAU MACAM HINGUS MONYET PON ADE. HEH HEH.

aku bukak balik kotak kuning atas almari yang lagi tinggi dari aku dan sudah berhabuk habuk. HOAH MACAM MACAM ADAA! belek belek sikit nota nota kaki kakak adik bagi aww. hidung dah kembang kembang menampakkan bulu hidung sebab teringat kisah silam. terjumpa beberapa note comel yang perlu dijaga dengan rapi kalau boleh kita failkan beliau macam sijil dan ijazah.

afeq's :D


miss athirah bagi :D


fawah's :) HEH HEH.


cik naqiah :)

terima kasih korang! HUI HUI AKU SIMPAN LAGI KOTT.TAK BUANG KOTT :p haruslah kalian menangis terharu sehingga tak lalu makan 3 hari.