heyy hindustann aww! :D

suka tak cerita hindustan? AHH? APE SUKE TAMILL??! HEH HEH BIASELAH BRO AKU PON KADANG KADANG SUKA. tak tipu T_T ape beza tamil dengan hindustan? cuba cerita sama gua sebab gua dah tahu dahh macam mana nak beza. HAHA nih nak berlagak nih! HEH HEH HAAA HAH HAH HAH sambil tepuk tepuk dada macam tarzan . AKU TAU TAPI AKU TAK NAK BAGITAU. sebab? ehh suka hati saya lah saya nak bagitau ke tak nak bukan kedekut ilmu. WOIHH KAU JANGAN BUAT MUKA! -.-


haa semalam semalam kan kan saya tengok satu cerita hindustan nih. tajuk dye err ALAH ALAH TAK INGAT ERR JAP JAP. google google tanye member. HOYEAHHH TAJUK DIA TAARE ZAMEEN PAR porenggee heh heh. fuyoh fuyoh best ouh AAUUUWWW! . cerita nih mengingatkan saya kepada tiada sesiape pon.

ERKK! ADEYHH UHUK! UHUK! sebenarnya sangat sedap ikan goreng ini. nak? HOH HOH HOH. syok betol blogging sambil makan ikan goreng sampai menjilat jilat tulang ikan tersebut pastu panggil haiwan peliharaan rumah sebelah bagi makan tulang ikan. esok pagi muka bercorak batik moden sebab jiran sebelah toreh guna tulang ikan T_T WUUU WUU.


1.TAARE ZAMEEN PAR


2. U ME AUR HUM


3. 3 IDIOTS

berikut merupakan list cerita yang harus ditonton pada abad ini. tiga tiga cerita nih sumpah best. yang cerita num 2 tuh oh sweet nak mati. kalau tengok ending dye korang bole rase yang AWW AKU NAK HUSBAND MACAM NIH!! TAK KIRA TAK KIRAA!! AWW! menangis setengah jam sehingga hingus korang bertukar jadi keoren orenan.eyyyuuuww!

psstt! sini sini. perasan tak? aku tengok amir khan nih makin tua makin hott yaw! DOHH TAK CAYE TENGOK LAH SENDIRI. SERIUS! heh heh heh :D