punca perpisahan yang sakai

biasanya punca perpisahan pasangan cinta ai lapp yu, yu lapp me nih adalah kerana cemburu buta, bakal mertua tak restu AKU TAK NAK MENANTU MUKA SINGA LAUT MACAM KAUU! PERGI PERGII! baling baling segala bantal kusyen dan sofa.ada juga kerana masalah ekonomi atau belum cukup bersedia melayari alam percintaan AKU CUAK NAK KAPEL AKU TAK RETI NAK LAYAN NANTI AWEK/BALAK AKU PAKAI UBAT GUNA GUNA FUH FUH JAMPI AKU TAK NAKK!!!

fuhh,biasalah semua ini kan? kan? tepuk dada tanya orang jangan tanya selera nanti perut mintak macam macam contohnya makaroni bakar nasi goreng ikan masin dan mee hailam --" ISK ISK SAYA KURANG PAHAM KENAPA PAKWE/MAKWE SAYA TINGGAL SAYA MACAM IKAN MASIN TEPI PANTAI TERKAPAI KAPAI SELEPAS BELANJA SAYA ESKREM WUUUWAA :'(

antara sebab sebab mintak kaki dan penyepak sulung kaum bercinta ialah

  • STOKING BAU BELACAN EYUWWWW! stokin yang dipakai oleh buah hati korang bila nak pergi berdating itu bau macam bangkai haiwan siott! EH HUBBY U MEMANG TAK NAK BASUH KE U NAK SIMPAN BAU TUH BUAT PERFUMEE EYUU LAH AWAK NIH. HEH HEH.
  • KOREK TAIK HIDUNG perghhhh! yang ini best. kena pulak lagi syok buah hati stok yang kalau korek hidung nak sumbat semua jari kiri kanan tak cukup T_T tahniah. sesudah itu dengan senyuman selebar kaki saiz 12 macam TUUUTT dia mencalit najis itu ikut sedap jiwa.subhanallah MARKAA SAPA LAH TUH NAA??BUAT MALUU JA. tutup muka dengan plastik mydin ^.^
  • KENTUT pasangan korang meneran angin harum wangi tampak original tanpa mengira tempat dan situasi sambil meluahkan kelegaan ARGHH BAPAK FEEL KENTUT KALI NIHH DAH 2 JAM SIMPAN BAU CUKUP MEMUASKANNN! busuk bukan kepalang. kita sebagai kekasih hati mampu EYY U NIH APE NIHH? BUSHUKK LA BABYY dalam hati mendidih blup bluppp -___-
  • MULUT BERBAU sebelum keluar suara, bau mulut tahap longkang wa cakap luu boleh detect macam bau longkang tepi highway tersumbat yang keluar semerbak fuhhh! menandakan pasangan korang harus dihadiahkan ubat gigi safi nak lagi best kayu sugi terus.
  • MAKAN BERBUNYI opss yang ini sakai. takat makan nasi goreng ikan masin nak bunyi mengunyah over over tak lama dapat kaki.HUAARGHH BABY MAKAN BISING LAHH STRESS! DAH DAH JOM BALIK MAKAN MAGGI CEPAT DAN SEDAPP! dan sunyi.
  • MALAS MANDI nak kene sekeh kepala dia. buah hati nampak kemas handsome ceria segak bergaya mampan je kan.tapi malas mandi sembur minyak wangi tak agak agak HABIS RAF LOREN DKNY TIBAI PSST! PSSTT! tapi bila campur peluh situ sini langsung menerbitkan aroma hapak tahap limpahan kumbahan! erk,aku pengsan lagi.


APE LAGI TUNGGU BRADAA?? MARI KITA KATAKAN TAKNAK KEPADA BUAH HATI MACAM SETANN heh heh heh.