bila bosan.

korang pernah tak rasa bosan bukan kepalang yang amat subhanallah tahap nak bidas cicak kat siling sampai jatuh tergolek dan golek seterusnya panggang cicak itu sampai rentung kepit dengan roti bagi kucing makan maka kucing itu cirit birit 3 hari 2 malam tanpa henti sehingga sekitar rumah menjadi loji kumbahan yang tampak bergaya dengan tahi tahi beliau --'' MAAF.

PERNAH TAK? sebab sekarang WOIH APE PUNYA DASYAT TAHAP KEBOSANAN AKU NIH SAKAI TAK TAHU NAK BUAT APE DAAA ade idea? takde? takde boleh balik kampung sambung bersawah.okey semuaaa anda diminta buat muka bosan ye sepanjang membaca post ini. muka bosan anda haruslah overr dan stok mintak ditikam dengan terung macam..


ini :D


bila bercakap pom piang pom piang pasal bosan nih mengingatkan gua kepada zaman gua kecik kecik kiut lagi miut macam teddy bear dekat teddy tales HEH HEH HEH.OH SORRY AKU TAK BELI MAIN TEDDY BUAT PELUK CIUM MMUAHH MMUAHH YE! ok ingat tak dulu dulu kat sekolah bila kita bosan? bila ade perhimpunan pagi? ingat tak??!! haa,yang itu. sekolah menengah ke rendah ke ketot ke semua sama saje bila ada perhimpunan.BARISS BETOL BETOL OIH KAU BARISAN SENGET MACAM KAU JUGAK SETAN.DUDUK DIAM DIAM AH kata pengawas kepada murid biasa -__-

itu masa kita baru je nak amik mood nak buat line.kalau kita dalam line? adakah kerja kita hanya berdiri dengan tegak setegak tiang bendera? adakah bila boleh duduk kita mendengar segala repekan dan bebelan yang membina seolah olah BUANG YANG KERUH AMBIL YANG JERNIH SAHAJE. ah pergi mati kalau betul.EE PENAT LAA BOSAN LAA EEE TAK TAU NAK BUAT APEE! EE BENCINYA PENGAWASS NIHH EE!!! kan? kan? paling tak pon korang mesti membuta tahi mata -.-''

kebanyakan rupa bentuk murid murid contohnya meh la aku specific kan BUDAK SSP akan mula berasa BOORRRINGGG maka ada sahaja aktiviti yang dicipta antaranya

  • main main tulis tulis huruf kat belakang badan dengan jari.orang belakang tulis dengan semangat berkobar kobar tahap boleh kibar orang depan meneka apa yang ditulis itu.
  • ketip kuku secara mengikut number giliran WEYH WOIH YUHU PAS BELAKANG TANYE SAPE ADE KETIP KUKU! CEPAT CEPATT!!nanti bunyi kena cover cover.sebab sebelum keluar hall kuku kene cek kalau tak nanti cikgu potong guna playar sahaja senang dan cepat.
  • menyakat dan menyakitkan hati kawan kawan dengan semangat padu.macam HA AKU GELETEK KAU SAMPAI TERKINCIT KINCIT AMEK KAUU AMEKK MAKAN HANDOUT FIZIK AKU NIHH!! MUAHAHH! berkaran karan gelinya bergelen gelen kemarahannya.baru kau tahu nak diam.
  • curi curi siapkan kerja sekolah.haha takdela curi curi sangat memang dah satu trend begitu ya.EH KEJAP LAGI CLASS CHEM DOHH TAK SIAP DOHH. bawak lah masuk hall dengan muka penuh confident jika tidak melulut lutut lah pulak korang sebab korang punya homework kena rampas dek prefect.EHHA AWAK BUKU TEKS TAK BOLEH BAWAK MASUKK TAK BOLEH NO NO NO!
  • EYY SAYA BOSAN SAYA NGANTUK alah kalau tak cakap pun korang memang akan tido at least lah tersengguk sengguk kan? kan? budak ssp nih sopan bila tidur. tunduk je tak angkat angkat muka sampai ada yang muka tahap melekat lekat dengan kemas atas lantai WOIHH APESAL MUKA KAUU??!! ADE BEKAS LANTAI LAA.HAHAHAH. sakai.
  • akhirnya bila bosan nak mampus.JOM WEYH G TOILET LEPAK LEPAK MINUM AIR PAIP -.-'' cuba la try. gerenti korang boleh keluar hall dengan secepat mungkin akibat kekejangan anak tengkuk.konon nak buang air tapi melepak serta buat kerja kerja terlarang BELAKANG ADE SUIS TAK ADE TAK? AHH AKU BOOK AKU BOOK BATTERY LOW LAH BRADAA .HEH HEH HEH.


dalam
kenangan.