hujan oh hujan oh huujaaaann :D

halo.selamat pagi semua.tempias terasa sampai sini sebab dah kecoh gempa bumi kat jepun yang mana menyekat minda aku berjalan dengan lancar.and hujan tak nak pulak berhenti turun BILA MASA NAK NAMPAK MATAHARI. NAK JEMUR BAJU AKU NIH NANTI NAK PAKAI APE? HUK ALOH! manusia bila panas nak sejuk bila sejuk nak panas bila mengada nak kene lempang dengan betis.hohh! pagi tadi saya tengok rakaman gempa bumi jepun dalam tv. sambil tangan cengkam kerusi konon bersedia takut jadi hape hape mulut kunyah roti goreng. dasyat doh gempa bumi doh.lepas tu aku terus emosi HUH! SUDAH AKU TAK NAK BELAJAR KAT JEPUN! TAK NAK BELAJAR KAT SANEE!!! ARGHHH!! hentak hentak kepala atas lantai.

halo.selamat pagi lagi.hujan tak best kan? ok la finee aku suka main hujan *mata bersinar sinar.
kalau dulu kat sekolah bila bangun tido weekend tuh hujan fuh syok gila babas weyh.jangan harap nak masuk jamban berak ke kencing ke gosok gigi apatah lagi.semua stok muka basi teruja nak main hujan lari lari kat ampaian belakang rumah warden ruby! HAH HAH HAH NASIB AH KALAU KAU KANTOI! mase aku form 3 kan.aku ajak member ah nak main hujan semangat nihh! hoh! semua dah naik hantu ah aku cakap.sekali tengah huhu haha yihaaa air! air! WOIH SAPE KAT BAWAH TUH HAA?? NAIK SEKARANG WOI AKU AMBIK NAME NIH.AKU AMBIK KANGG! WOIHH!! kak pengawas muka sengkuang mengamuk derr.semua balik dorm sambil mulut menyumpah seranah dengan padu.

halo.selamat pagi lagi sekali.aku teringat lagi sambungan cerita hujan nih.sebab tadi kan dah kene warning kan.tapi kami jiwa muda dohh nak jugak main hujan!nak jugakk!*cekik halkum member* kalau takk bunuh diri terjon bangunan sahaja.jadi kitorang yang tertindas nih cari inisiatif lain nak main hujan iaitu dengan mengabadikan diri dekat tepi koridor kasik muka basah basah sket pon dah puas.eh kalau hujan lagi lebat lagi syokk! duduk aje bersila tepi koridor macam nak buat dikir barat HUK AHH! HUK AHH! dengan syarat buat muka stok muka tapir ah and kalau korang jenis yang EHEH EHEH MALU LA ADIK PANDANGG EHEH korang boleh jalan.kalau nak join jugak boleh.tutup muka korang dengan kaki sendiri :D

ohh dah tak hujan doh.ok hujan balik -.-'' boyy!