akan datang kembali :'(

dah hampir 3 minggu aku mengalami kekeliruan minda sekarang aku ingat nak u turn balik lah. aku nak start balik dari awal.nak pulun segala kejadah yang aku dah tinggal sehingga habuk penuh bergebang gebang.orang datang dan pergi.hujan turun dan hilang.hati sakit dan pulih.see? aku susah nak kawal jiwa sekarang.so tolong lah sesiapa yang rasa meluat nak komen nak hambur aku dengan kata kata penuh lancang main jauh jauh.aku tak perlukan korang aku tak perlukan kau.

RESULT.hoh!penuh makna perkataan itu walau disebut secara sambil lewa walau dieja secara berkumpulan dengan leretan gelak tawa.RESULTTT HEE HEE MAAKANN BUDAKK HUUU !
seram lah pulak meremang bulu tengkuk.20 haribulan aku gerak kl secara solo.jadi segala gala dalam perancangan yang tip dan top.semua kuali goreng ikan aku ingat nak angkut sekali nanti tengah amik result boleh tutup muka kasik cover.

ok aku fikir.aku rase aku nak stop blogging sekejap bagi mewujudkan rasa cuak cuak kambing gitu.lagipon sekarang aku dah ade tmblr hoh hoh hoh.eh bukan bermaksud nak menduakan cuma ingin meluahkan dengan cara yang lebih mudah.

saya DISINI sekarang :D jenguk jenguklah seminggu 8 kali.JAGA DIRI :'(