ulangan aktiviti meletihkan minda doh.

otot otot kejang berkerak sana sini menampakkan urat tunjang merata.hari hari berseorangan di rumah tanpa hiburan menarik dan sensasi menjadikan hidup tampak bosan. tidak lagi mempunyai alasan yang kukuh untuk menari tango yihaa areba andreee sampai katil patah. jadi bila sudah bosan ehem kembangkan ehem minat baru ehem seluas dan sekembang ehem lobang hidung kauuu tiap tiap kali dipuji dan dipuja MUAHAHAHA.


hari hari saya cuba mengaplikasikan segala ilmu fizik kimia dan biologi yang telah saya pelajari di sekolah dengan penuh gaya.huh! mesti korang tertanya tanya sampai tanda soal penuh bergebang gebang atas kepala korang WOIH MANE HILANG ADDMATH DOH KAU TAK BLAJA KE ADDMATH KE KAU DROP?? BUT WHYYYYY?? saya sudah tidak tahu lagi nak aplikasikan addmath celah mane.cukup la zaman sekolah habis terkeluar semua jenis jenis jerawat yang ada di muka bumi sebab semata mata nak cari jawapan untuk soalan addmath.

tadi saya bangun pukul berapa pon saya tak ingat sebab saya hanya ingat saya kacak.saya terus buka fesbuk sebab sekali lagi saya rase saya extra kacak bila online di pagi hari.bila saya bosan dengan fesbuk saya buka pula youtube.saya fikir youtube pula tak berguna macam saya sambil saya menonton macam macam aznil.akhirnya saya mendapat hidayah untuk mandi dengan menggayakan tarian ala ala kadazan dusun.woah selepas mandi saya mendapati saya woah sangat hensem.jadi haruslah melakukan kerja rumah seperti menjemur pakaian sampai hangus,mengemas rumah sehingga bersinar sinar,lipat baju setimbun setinggi gunung everest dan mencuci pinggan mangkuk guna rambut sendiri untuk elakkan diri dari ditendang sehingga terburai usus perut.


biskut lemau lempeng basi.
marilah semua makan nasi :D