alex mesej pagi pagi.


jeng jeng jeng.pagi pagi lagi saya terkejot beruk hoh :0 beruk pon tak pernah terkejut macam saya.wuuu. saya dapat mesej mengada ngada dan menggiurkan sehingga berdiri tegak rambut saya ke udara woo.

AKU RINDU SYARIFAH NURSYAHMI.

dalam hati perghh kembang kempis paru paru.apakah?siapakah?betulkah?mimpikah? --'' banyak sangat kah kah?mari bunuh diri.eh memang tergugat jugaklah keimanan saya ini dahla unknown punya number tiba tiba saja bagi mesej gaya mintak kaki di muka.maka saya cuba reply dengan bahasa semacho wassap wassap yang mungkin yezzaa!

saya dikelilingi rakan rakan yang suka main prank prank.harap maklum.

theeheeehee.rupa rupanya kan.theheheheee :D alex bagi mesej laa hik hik hik *gigit jari,kaki kuis kuis dinding*macam mimpi saja rasenyeww.dia kata nanti dia pergi PLKN dekat johor jadi saya hanya mampu memberi sepatah dua kata kata semangat bagi menggegarkan jiwa dia.di samping itu saya juga ade menyuruh dia supaya tidak sia siakan peluang yang ada.belajarlah zapin doh dah alang alang kat johor kann.kui kui kui ^.^



terima kasih kerana menceriakan hari saya hari ini.satu permulaan hari yang harus diiktiraf oleh semua pemimpin pemimpin di malaysia.salam sengal satu malaysia semua :)