biasalah manusia =.=

mulut manusia kita tak boleh nak kawal
guna remote tak boleh
guna kaki baru boleh rasenya
tapi itu manusia bukan objek buangan
ade yang berfikiran positif
jadi..
maka..
seharusnya..
apa yang dihamburkan dari mulut
mestilah positif juga.
tapi masih ada manusia yang mulut
macam longkang.eee.
busuk dia sama macam loji kumbahan
cakap main sedaaaap je.
yang sedih pilu sendu syahdu
bukan orang lain.aku jugakkkk TT
aku nak gantung diri kat kipas ah camnih.
what the fuck ah these people.
aku nak sendiri tanpa gangguan.
kalau ade gangguan pun abaikan je
gangguan tersebut
tolak tepi dan teruskan kehidupan
dengan cara yang sendiri mahukan
aku mahu sentiasa tersenyum
yauwww.
ding dong ding.bertukar! :/

kau dah ade kehidupan sempurna giteww kan? so jangan nak bangga sangat.
aku tembak kang.huhhh!!