rohoyal weheding :D

nak nangis boleh tak? T________________________________________________T nak kawinn boleh tak? ye,status status anak dara kat fesbuk memang semua ala ala stok mintak kena maki sampai lusa.semua nak kawin.nak kawin pula dengan anak raja.lerr sape tak nak kawin dah tengok rohayaal weheedingg sampai berjam jam! habis semua satu badan lenguh lenguh derr nak tunggu diorang masuk kerete --'' treeeeetttttt.nak tunggu diorang berjalan keluar dari kereta --'' treeeeetttttt.KATE pulak lambat keluar maka mula laa mencarut carut sedikit jauh di hulu hati.

sekali perghhh woahh woahhh!! *bangun tepuk tangan hentak hentak kaki* katee cun woooiihh :D aku sarankan semua wanita gedik yang kate heek eleeh takdelaa cun mane si kate ni eleeh kecoh ahh luuuu.woi kau bunuh diri terjon bangunan plis.ke nak aku tolakkan? -__- at least dia kalau betol tak cun pon dia ade raaamai peminat derr.yang william aku taknak komen ape ape okeyyy? sebab hilang kata kata.segala komen yang negatif dan serba menyakitkan hati akan ku kambus ke dasar kerak bumi.


seronoknyeewww die dah kawinn leerrrrr T__T isk isk.






rumusan.aku nak kahwin jugak.







boleh tak mama?








fiuuuuuuuuwwww! kebaaaabooooo! bom atom tuuuuuu :0
KAU BELAJAR PON ENTAH KEMANEE ADE HATI NAK KAWINN AKU BUNUH JUGAK ANAK AKUU NANTIIII!! >.< GANTI BALIKK DUIT YURAANN SEKOLAAAH KAUU.








insaf.aku akan belajar dan berusaha bersungguh sungguh.akan belajar sampai pandai hingga ke menara klshishi.tak mahu menara gading sebab gading tu tajam woo kalau kena bontot boleh tembus wooo :o hok aloh tak payah nak royal wedding sangat la kite ni kan? orang yang mampu duit bersepah bawah katil boleh laa.nak pakai baju kembang kembang pon bole.kalau yang tak berape nak mampu.nak topup 5 hinggit pon kena cari celah celah lemari baik korang ambik je lemari tuh himpap diri sendiri.





jom kita kahwin.THEEEHEEEHEEEEEE PEWITTT :D *senyum mata juling*







bhai.