nak superpower.

aku teringin nak ada superpower.haa nanti aku jadi kuat.gagah berani macam superhero superhero yang lain.aku tau aku macam orang hilang punca sekarang.dan aku tau semua macam nak lempang aku pakai bontot kuali.tapi sakit yang aku tanggung sekarang ni pon lagi sakit rasanya dari kena pelempang bontot kuali tersebut.kalau ade superpower kan.boleh aku hidup tenang sikit.tapi superpower yang sekarang pon dah cukup sebenarnya.biasala manusia.haish.semua nak lebih.haaishh.maka,aku kena bertahan lah sampai bila bila.memang hospital dan klinik bersepah sana sini.pilih aje nak yang mana.nak doktor rupa macam mana.tapi hati tak terbukak lagi derr.berkunci lagi.siap pasang mangga --'' bukan sombong bukan poyo bukan mengada.cuak bhai tiba tiba check sakit lain yang jumpa sakit lain.ada paham? tak paham balik rumah tido.bhai.

ini superpower aku yang dulu :'(