cerita indon memang macam ini.

aku tak sangka bila aku tengok cerita indonesia yang serba serbi penuh drama.mampu buat aku mencarut hebat dalam hati.aku tak sangka doh.rupa rupanya bukan aku sorang yang bermasalah.cerita indonesia ni kan macam dah satu fenomena lama yang sampai sekarang tak reput reput.yelah macam mana nak reput dah kalau satu cerita dua tiga ratus episod derr --'' aish bikin panas jee.

boleh dikatakan sekarang ni dalam satu hari ade lebih kurang lapan cerita indonesia sehari chnnel lain lain.kat indon tu lain la derr.orang indon takkan nak tngok cerita tamil.ye dok? macam sekarang cerita err cerita.ahh kang aku cakap tak pasal pasal pulak pasu bunga melayang atas kepala.sebab ada jugak taw yang fanatik taww tahap yang sanggup tak makan tak kencing tak berak tak gerak.statik.sebab nak focus nii cerita feveret kalau tinggal satu episod rugi bhaii :0 macam sakai kan? memang.

ciri ciri cerita indonesia yang boleh buat lu sentap tahap kentang.

kali ni gua tak nak pakai 1. 2. 3. gua nak explain bagi lu celik minda buka hati.biasalah cerita indon takkan lari daripada konflik hilang anak.anak tertukar dengan keluarga lain.kau emak dia bukan emak aku.aku nak semua harta dan tanah kau.kita mesti balas dendam.aku ada penyakit.orang jahat mati.aku suka kau tapi kau adik aku.

common macam haram.ye ditegaskan HARAM.ada part tak masuk akal.sikit sikit nangis sikit sikit toloongg toloooonggg -.-'' plis la bro buat cerita yang boleh bagi pedoman nak menaikkan semangat.kadang kadang rasa menyampah itu wujud sebab heroin overr --'' woo kasi panasss.
nak nangis nangis je la kan? hidung tak payah kembang over sangat bhai.semput aku tengok kau menangis.dan macam biasa cerita indon konflik selalu berderet deret.baru settle satu datang lagi empat maka beramai ramai lah menderita.bila ade yang sakit kanker *kanser* akhir cerita mesti dia sembuh -.- yelah sebab saya kan heroin mana boleh mati bodo.kalau saya mati maka pengarah yang tolol.

sekian lepas geram.


p/s : aku tak kata pon aku tak tengok cerita indon kan? hik hokk hiik hokk :D