uniform keramat.

petang tadi sebak dada hampir mengalir airmata hingga ke siku.pipi menggeleber menahan sebak juga.dahi berkerut kerut melihat dia.dia pulang ke rumah dengan semangat yang tak luntur.terpancar kepenatan di muka sebab tak makan nasi lagi lapar nak mampos.bukan muka aku.bukan muka kau.tapi muka dia lah gila.ya dia.seorang pelajar sekolah rendah yang memakai baju keramat.uniform kadet remaja sekolah T.T uniform turun temurun.zasss!


dulu aku rasa hensem dan bergaya doh.tuh tuh tengok atas.sebut WAU! PEEWITT! terima kasih.hari rabu memang hari feveret aku woo :0 semua orang tanye kenapa then aku jawab dengan yakin SEBAAAB THEHEEEHEE SEBAAAB THEEHEEE :D kena hampuk dengan kasut but kadet bomba SEBAAB RABU BOLEH BANGUN LAMBATT YUHUUUUU! WOAHH WOAHH! :D :D kena lempang lagi dengan kasut kadet polis yang maha keras.kau apahal doh?rabu bell pukul 7 jugak bukan pukul 9 --'' tak aku bangun lambat sebab aku suka pakai uniform.aku lambat pakai baju sekolah sebab tudung sekolah tu tak dengar kata.kalau tudung tuh senget benget lembik macam jelly eee aku bengkek.kalau pakai uniform pakai tudung hitam biasa tu je.lap hingus pon tak nampak kui kui kui :p seronok woo hari rabu! uuu boleh buat gaya bebas dalam kelas.tak payah nak selak situ eheh selak sana eheh.pakai seluar hidup terjamin.tido gaya bebas dalam kelas pon tak apa :) hee hee.