gantung entri hihihihi.



hari ni aku ada satu topik yang aku rasa boleh buat korang semua baling kasut sukan korang bertalu talu ke arah...sana. MAMPU.tu je topik yang aku duk fikir dalam kepala.kau mampu? mampu berfikir macam aku? dengan satu perkataan ni je kita sebenarnya boleh buat karangan 3 page standard UPSR dengan setiap ayat ade terpampang perkataan mampu ni.

mampu/kemampuan/keupayaan/kebolehan.semua dekat dekat nak sama je kan? yoshh kau geleng memang kau bangang.nampak sangat la time belajar bahasa melayu kau selalu tido --'' ouh tido mampu,nak belajar tak mampu?

ehh aku tak apa :p kalau aku tido pon bila terjaga member member aku backup aku gila babi.siap baling kamus dewan yang tebal macam tayar kereta lagi.at least lah dorang semua mampu tolong aku sebelum aku lemas hihihi *alert ada penggunaan ayat'mampu'*


aku ada sebab yang kukuh dan teguh kenapa aku nak cakap pasal kemampuan ni.sabaq sat.nanti bila free chek habaq naa.


sakit badan demam kepialu,
dah tak dan cek blah dulu.


TERGANTUNG TAK TERGANTUNG TAK? ^.^