hancus hatikuss

SAYA MASIH LAGI BERKABUNG URMMMMMM BERKABUNG LAGI URMMMM WALAU DAH 2 HARI URMMMM :'(

saya tak nak cakap banyak.tak nak mencarut separa gila.tak nak emosi macam hilang pedoman.tapi apa lagi boleh saya buat DAH KALAU KURA KURA SAYA ISK ISK ISK SUDAH KEMBALI KE ALAM LAINN :( T___________________T nangis ni nangis ni.

tiba tiba balik shopping adik datang lari lari anak tapi tak comel manee.dia kat kenapa cik ku ternganga? DIA LAPAR KOT/MUNGKIN DIA TENGAH BERCAKAP/ATAU TERCEKIK BATU/KE MULUT KEJANG? hati aku tak sedap rupa rupanya mata cik ku dah tertutup rapat.hancuss luluss hatiss iniss *pasang lagu autumn in my heart untuk efek yang lebih emosi

kthnxbai.


tiba tiba aku perasan air dalam bekas kura kura makin bnyak sebab cik ra menangis teresak esak sambil menghantukkan kepalanya ke dinding atau lagi jelas dinding bekas kura kura --''