mara MARA.

semalam mara dah balik rumah dia naik bus.ya aku sangat berdendam tersemat kemas di dada dengan MARA.waktu kitorang tengah syok laa lu sibuk pulak nak call kate mara ade iv under MARA.shit shit shit.so itu cikaro haruslah bukak langkah balik hari jumaat yang sepatutnya hari rabu.damn kan? angguk angguk.

10/5 sampai 13/5

nampak macam hek eleeeh kejap je minah tuh stay bukan syok sangat pon kejap kejap mesti tak best bosaaaaaaaaaannnn.macam bi aa ba bi ai bi.eja sendiri tolol.


dah bila aku kata best tuh dah kau diam laa.MEMANG SUPER AWESOME AH PERGHH! ORANG LAIN TAK BOLEH JADI AWESOME MACAM KAMI.TAK BOOLEH! keh keh keh :D


1.kami jalan jalan macam kambing patah kaki yang mencari doktor kaki --''
2.makan saja apa makanan yang ada di seberang jalan
3.usha mamat yang tak hensem langsung sebab kalau usha yang hensem nnt kena baling selipar
4.korek hidung merata tidak lupa kentut secara berganti ganti
5.menghadapi masalah penampilan

aku seorang insan biasa yang berjiwa hebat dan tampan.tak pernah pulak ada keinginan nak pakai shawl alalalaa cantik cantiknyeww belit sana sini hooo.tiba tiba teringin pulak saya ini.eheh eheh eheh.saya rasa saya termakan racun tikus eheh eheh eheh.sedap sungguh.


ini aku dalam pesona anggun tudung bawal yang mudah kemas dan padat serta mutakhir.woih bukan senang jugak nak pakai tudung ni.sangat leceh dan leceh lecehhhh.nak kena iron guna kaki baru jadi kadang kadang --''

gua tak penah ada shawl bokeyyh? gua tak retii nak beli sebab nanti kalau gua beli shawl nnt gua ambik shawl tuh buat lap air milo yang tumpah atas lantai dapur.uuu bom bom cha! cha! cha! *gelek gelek pinggul* not bad kaaaannnnn? :D


tapi seriushit sakit hati woo bikin gua panas berapi der shawl shawl nih.apa pandang? kau suka pakai? ok lantak kau tahniah laa  :) ramai ramai jemput datang rumah buat sembahyang hajat moga moga pintu hati gua yang kecil mulus dan tulus ini terbuka nak pakai shawl lagi.theheheheheheeeee.


BTW MARAHAINI TERIMA KASIH DAUN KELADI ERR SELASIH PUN BOLEh :D DATANG LAGI LAIN TAHUN BRO! AUMM AUMMM HEEE.BHAI.