kau tido lambat? -__-

2.45 pagi baru ada nafsu nak pejam mata.salah kita sendiri jangan sesekali menuding jari dekat orang lain.sepatutnya senah,kau tido pukul 12 setengah.baru pagi pagi kau rasa semangat rasa umphh! rasa sayang dan pelbagai rasa.


yeah be cool.bukan sengaja doh tido lambat aku ada hal.theheheheee :D *gigit gigit kuku
bila waktu kita selalunya akan tido lambat? -_-

-bila esok rumah kau ada kenduri kendara dan kau pun bajet kau orang paling busy di alam semesta woah woah saya sibuk saya sibuk! sebarang surat menyurat tidak akan dilayan.tahi kau.

-bila esok raya.maka aku rasa bukan kau seorang tapi satu kampung tido lambat.para ibu gelabah biskut raya tak siap lagi huhu.langsir tak siap jahit huhu.kau? buat buat busy lagi supaya mak kau tak bising KULOPPPP! MAI SINI TOLONG MAK NI HAAAA OO KULOPP!

-bila pakwe/makwe nak call malam tu atau kau yang nak sangat bergayut dengan kekasih hati penglipur lara.super savers la bodoh.haha kau tak pernah buat ? kau loserr booo!

-bila sepupu/sedare jauh datang bermalam kat rumah kau.malam malam mesti banyak cerita nak sembur sampai koma.habis keluar cerita hantu/cerita lawak/cerita bangang.memang selalunya EHH TAK PRASAN DAH PUKUL 4 LAAA HEHEHEHEH LEKANYA KITA.LEKA-_-

-bila nyamuk merewang dalam eardrum kau.lipas terbang fiuw fiuww bebas cukai dalam bilik kau.cicak buat bunyi kegemaran dia,ini aku pantang. kau akan sedar waktu itu kau memang sudah lambat masuk tidur T__T melayan kerenah rakan rakan seperjuangan.


bontot sakit erghhhhh >.< mengantuk.k bhai.