arah mana ya?

kekadang sejenak aku berhenti.

memikirkan ke mana arah tuju blog ini.

aku tahu sepatutnya aku fikir arah tuju hidup tapi aku nak kasik level pemikiran aku diadun dengan langkah demi langkah.dalam proses menghuru harakan otak sendiri -_-

mostly entri yang aku cipta tak berkaitan dengan isu semasa.sebab dude aku bukan jenis yang bijak berceloteh sambil idea vroooom mencurah curah ke ladang gandum pasal hal duniawi T__T so not me.aku juga bukan cenderung ke arah hal hal umum T__T umum itu ialah sejenis kenderaan berat ikut kiri.eh senah,kalau umum pun kau tak tahu aku pun tak boleh nak kata hapa lagi laa kan.sila hubungi 999 =.=''

blog ini diwujudkan pada tahun masihi.waktu itu aku hanya bertapak di bumi kayangan.

ayat tunggang langgang terbalik golek golek lagi T_T

followers pun tak sampai sedozen.sadis.

sekarang aku dan blog bergabung tenaga zahir.batin takde kena mengena --'' blog ini menjadi saksi segala perit kelat masin pahit hidup ini yang penuh pancharobaa :o *sila kopak lubang hidung saya* apa apa aku sayang blog aku banyak banyak.sebanyak nasi yang aku cekik hari ini.

kini aku yakin.kemana arah tuju blog ini.

ya.ke sanaaaa :D




jangan tanya lagi ke arah mana -_- aku perlukan kompas BAK MAI KOMPASSS! HUHH!


T________T this.