semua nak panas erghhh!!

hola.sekembalinya saya ke rumah saya menadah tangan mengucap syukur kerana saya masih diberi peluang untuk keluar ronggeng donggeng bersama sepupu saya,iqah hangsuang.kenape hangsuang? sebab saya pon tak tahu kenape saya main bedal saja ape yang terlintas di kepala.wohooooo!

alhamdulillah syukur nikmat malaysia maju rakyat selamat.woo woo woo :o ingat lagi tak lagu tu?tak ingat kau ambik garfu tikam tangan.

iqah datang dengan semangat membara bara tahap gaban sampai haba dia boleh bikin gua mendidih.kenapa mendidih? uuu kenapa membara? pertamanya,harus saya akui cuaca disini sungguh menyedihkan dan korang mungkin akan mengalami kejutan emosi serta kekejangan urat kepala selama 3 minit apabila terdedah dengan cuaca sebegini.sadis.keduanya,iqah ada kereta.tapi kereta tiada aircond.lagi gembira apabila tingkap kereta beliau tidak boleh dibuka.waaa T_T gua sentap tahap gaban lagi waaa :o nak cancel ronggeng macam tak perlu so sementara on the way nak pergi tukar kereta dengan kakak iqah,memang apakan daya terpaksa.ini namanya sauna bergerak.tragis.

gua muka rilek.muka ketat lagi ketat daripada seluar korang yang paling ketat.dalam hati gua macam err macam hampess.ye tau tak ape itu hampes? yee hampes adelah sejenis makanan yang hanya dimakan oleh orang orang yang super cool.secara pukal.iqah pula memandu macam orang dah dapat lesen tapi ape aku pedulikk!! balik nanti aku campak lesen masuk mesin basuh ahhhh!!!! grrrr.muka dia umpama itu.mungkin jika saya menjadi dia,tanpa segan silu dan iman tersemat di hulu hati saya akan melanggar segala pokok dan bontot kereta akibat kepanasan tahap dewa.tragis dan ironik equal to tranik.eeeeeeuuwwww!

muahaaahaaa kereta dah tukar muahahaha! :D saya dan iqah teruskan sesi ronggeng ronggeng sampai tertonggeng.kelip kelip mata nampak mat salleh original tapi spicy huuuhaaa! *kelip kelip mata lagi* jangan mimpi nak buat pakwe la brada.shush shush jangan kacau lerr.hik hik kemudian kelip kelip mata lagi.oh silap bukan sekadar kelip mata.siap menangis nangis hentak hentak kepala atas lantai sebab nampak benda comel gila babi tapi nak beli tak mampu lagi.cis aku benci kau benci kau wahai benda comel T_T




wuuu wuuu isk isk wuuu nangis sambil kira kira duit sehinggit sehinggit T__T isk isk.bukan ni je sebenarnye banyak lagi.cuma kalau aku post semua gambar kat sini nanti muntahla korang kan?baik google sendiri and jangan malas la bro --''

dalam kekecewaan dan sayu dan hiba tiba tiba perut kate helooo saya lapar lerr rase macam nak makan laksa lerr takpon nak makan benda benda yang bersup serta panas.eee mengadenyee perut ini baik saya tikam saja perut ini dengan pensel 2B.semua nak kena panas panas jugak.penting sebenarnye keadaan panas ni lagi penting daripada aksi aksi panas artis sekarang rasenye.sadis.




rumusan lagi.gua panas gua emosi lu diam.kau diam peah.kau diam peahhh!!!!!