hikmah puasa.

petang semalam niat didalam hati yang suci nan murni ini.


esok gua nak puasa.tidak kira badai datang melanda kena puasa jugak hoarghh.


maka satu keluarga bersahur bersama sama sebab nak puasa sunat.mama buat mihun pehh seronok buat sahur :3 menambah tiga kali tiada yang peduli.terasa diri ini sungguh tenang apabila terdengar azan subuh hue hue hue hampir mengalir ayer mata T_T tskk tskk.

gua ambil wuduk solat.subuh berapa rakaat semua? kalau tak tahu lagi kau bunuh diri terjun bangunan saja --'' selepas solat gua termenung di penjuru katil.sepak sedikit guna kaki gerenti gua akan tergolek dan golek sehingga ke depan pintu bilik.

termenung memikirkan kehidupan gua yang semakin bercabang.maaflah entri kali ini semakin serius bunyinya.bila difikirkan ini blog gua suka hati gua lah dengan semua benda.kannn? selepas termenung gua rasa err rasa mengantuk pula -.- maka di penjuru katil itu juga gua tertidur. hehe.


jadi hari ini gua tak puasa :')

tahu kenapa? gua menangis kesyahduan bila bangun dari tidur T_T biasalah perempuan.tskk tskk.tak baik merungut.ada hikmah amie ada hikmah semuanyaa *pejam mata angguk angguk kepala