keep touching.

selalu macam ni lah kan.aku yang sombong aku yang tak reti nak touching touching.err maksud aku keep in touch.eee semua sebab tengok sepah semalam T_T habis bersimpul usus dalaman.

kita semua dah bawak haluan masing masing nampaknya.perangai pun dah tak boleh macam budak budak sikit sikit nak bergaduh merajuk terasa.no no no *jari telunjuk ke kiri dan kanan.
jangan lah kita menyalahkan sesama sendiri wahai rakan rakan.bukan niat aku sesuka hati nak menyepikan diri jauh ke sudut dunia.aisemen cantik pulak ayat aku dalam blog --'' kelas bahasa melayu cikgu halimatus bermain di dalam minda.

kita pernah rapat ketawa riang bersama,kau geletek aku aku geletek kau.gelak bersama sama sehingga member lain pun baling selipar jamban.rindu sangat.aku harap kau memahami situasi ku kesempitan dalam segala aspek.
aku try taching lagi nanti.


p/s: macam matang gila aku rasa ehek ehek ehek :p