panasnye abang oii.

pertama sekali saya syarifah nursyahmi dengan benar tak tipu nombor ic 930207035704 ingin mengucapkan syukur ke hadrat ilahi kerana akhirnya diberi kesempatan dalam kesempitan untuk merasai nikmat kipas siling yang sejuk sepohoii bahasa.

sebaaaabb hihihihi sebab kaan

dari pukul 11 pagi tadi sampai pukul 5 abang abang body kental kental tenaga nasional potong elektrik satu kampung dan saya sangat hihihi sangat huaaarggghhhhhhhhhh!!! *koyak dan koyak baju sendiri* panas bodoo --'' takde lerr aku tak marah kalau nak potong sebab nak repair apa apa tapi boleh tak pilih masa sesuai sikit sebab ye laa pukul 11 tuuuuu.kemuncak kepanasan jiwa tuuu. panas gila babeng tuuuuu.

mula mula memang la.pandang kiri kanan.keluar kejap usha anak jiran baru bersalin ape cite.ngeh ngeh ngeh.macho la sikit muka tuh.jalan kena mendada.
ahaaaaa,senyum seindah suria matahari silau jangan lupa :D

12 pm : sekejap je nih kejap lagi ade leee tuwww sambil lipat lipat kain buat muka rileks lagi :)

1 pm : eh panas pulak rasenyee hihihi sambil kipas kipas tengkuk guna tapak tangan jeeww

2 pm : kita layan lagu dalam talipon dulu lah hmm sambil lap lap peluh dekat dahi

3 pm : tak senang duduk --''

4 pm : muka manis tuh rasanya dah boleh kambus dalam perigi.panasnyeee ohoii fuh fuhh :0

5 pm : sepenuhnya hilang sabar! hoarghhhh! aku panas nii panass nii haa haaa aku ngamuk kang ngamuk kang -___-

5.25 pm : wooohooii orang kampung! :D kipas rumah kite dah boleh guneee leee hik hik hik sambil ke luar rumah kibar bendera malaysia :D


habis kecut urat kepala gara gara menanggung kepanasan hari ni T____T pakai apa? awwhh hari ni memang seksi habis sampai ni kalau kak rona belakang rumah nampak habis butee mata beliau huh! angin masyukk jee hihihihi :D

hai nama saya kipas.apa function saya? saya digunakan untuk mengecat rumah
dan mengemop lantai.lahabau --'' main jauh jauh kau.


HARGAILAH KIPAS RUMAH ANDA.BILA KIPAS SLOW JANGANLAH MEMAKI DAN MENGHINA KIPAS TERSEBUT KERANA SESELOW SELOW KIPAS ITU SELOW LAGI MINDA KITA YANG BERCAKAP DENGAN KIPAS YANG TAK RETI BAHASA T___T

*pengalaman menghimpit perasaan :')