sweet twenty :)



this is it.hari yang dinantikan seluruh warga kota isketambola.hehe.peace.

walau kita umur tak berapa nak sebaya,kita tetap jalani hidup konon konon kita sebaya.
walau kita berlainan karakter,kita tetap hentam saja dengan gaya kita.
walau kita berbeza warna kulit,kita tetap lantaklah orang nak kata apa.



saya sangat bertuah kerana dikurniakan seorang sepupu yang gojes dan very the vogi the vass seperti awak.ehem.hidung jangan nak kembang sahaja.walau awak sering beraksi separa normal di hadapan saya,saya tskk tskk T_T tak kisah.kehidupan saya selepas berjaya menamatkan dan meninggalkan zaman persekolahan ke dasar kerak bumi sangat menyeronokkan kerana awak halimah jongang.

malu saya ingin ucapkan di facebook apatah lagi face to face --''

sudah 20 usia awak.tapi bila awak bersama saya seperti 15 pula rasanya.jadi bila terasa diri sudah tua,carilah diri ini.aawwh :') geli geleman pula.rindu pula woo zaman kita kecil kecil halus dan mulus.umpama suci dalam debu.belakang rumah awak kita cipta ke-adventure-an kita sendiri.betul tak temah?

barang barang kita pula tak nak kalah.semua nak sama sahaja.kalau tidak salah seorang akan mogok lapar setengah hari T_T okay tipu.sekarang nak beli sama pun susah maklum lah dah besar.malu lah dekat boypren en en? hihihi :D sejak awak ada kereta kehidupan saya semakin lancar (Y) suka saya beronggeng bersama awak walau err kereta awak err.esok saja saya cerita.

halimah jongang,jaga diri baik baik.bila sudah tamat belajar carilah kerja.duit gaji pertama jangan dibazirkan begitu saja.elok juga membawa sepupu mu yang masih kacak dan tampan macam sampan ini menikmati hidangan istimewa di restoran wau -_- jangan lupa ajak sekali Yang Berbahagia Tengku Faris awak.dikhuatiri mogok taknak pergi kerja pula gara gara merajuk -_-


mari jerit sama sama sehingga halkum pecah.



HAPPYYY BIRTHDAYY ANIS HAFIQAHH WOOHOOO! :D
MAY ALL YOUR WISHES COME TRUE BABYY.HIHI





yang benar,sepupumu yang paling hot.
FATIMAH JULING :D