member pahang.

hidung berdarah layan member sebilik T_T baru hari ni dapat peluang nak buka blog dengan penuh keimanan dan tomakninah.last week orientation week tssk tskkk T_T culture shock betul aku dekat sini.

aku bukan dekat universiti,tak hebat macam korang.result tak gempak macam korang.bunuh aku cepat.

ini kolej.ada pengetua.ada abam abam cafe.ada pakcik guard.ada trip OUTING okayy.hekhekhek.last week aku dah selamat outing dengan member member pergi mall.pehh jangan ingat aku dekat pedalaman.tanye je EH SAMAD KAU OUTING MANA? dengan hidung kembang sikit menampakkan bulu hidung AKU TIAP TIAP MINGGU KELUAR PERGI ECM DERR.

east coast mall (Y)
mall paling padat dan sendat dekat bandar insyaallah.kau ada? hekhekhek*gelekgelekbontot

bila masuk kolej kan ayat semua ada unsur unsur menganjing je kan -_- KPMIM dihati dah sekarang ni.haip haip jangan kutuk nanti pasu bunga melayang fiuwww cantik punya.eh ehh baik punyaa :D haa kitew adew dafi hikhikhik.tomei tomei dafi kita.

next entri lah aku cerita.sebab member nak menggedik :') oh haaaaa roomate aku supercool.aku extracool :p satu bilik empat orang.aku,liya budak JB.leha budak KL.ira budak PENANG. tak perlu cerita sekarang rasanya sebab satu sem ni aku bangun tido makan berak kencing semua secara berjemaah dengan mereka mereka ini T_T harap maklum.

okay boi.bontot dah tonggek sebab banyak mendaki bukit.