satu jam sahaja :D

sekarang aku dah tak perlu lagi kuali goreng ikan utnuk tutup muka tiap kali online :3 sebab dah tak payah nak pinjam pinjam lappy member lagi dahh :D

hari ni hari berbahagia kebanyakan kelas kelas kerana hari ni aih ramai pulak lecturer takde.supposenya hari ni ada 3 class yang setiap class aku bertarung nyawa dan emosi selama satu jam.tapi hikhikhik ade satu jeww class hikhikhik hari ni hikhikhik *ketawa tutup mulut
tak sempat nak lentok memang semangat membara bara jalur gemilang berkibar sama macam kain baju kurung aku yang berkibar ni haaa T_T kacau je.

belajar account.ehem.subject yang memang aku apatah lagi member member aku tak pernah bayangkan aku akan belajar.addmath dulu pun takat suam suam kuku harimau jee wei.oh lupa nak bagi list subject hehe.okay semua berhenti menangis.

1.account
2.english
3.bussiness
4.agama
5.math
6.IT

sebenarnya tadi ada sesi bergambar bersama kekasih.baik semua sila jangan buat muka.kekasih aku sekarang ramai woo :o semua stok stok calon menantu mak kiah awhh :') kekasih awal dan akhir,kekasih sejati,kekasih sehidup semati haaa semua ada.ehem,kau ada? :)

gambar? lama tak upload kan? sekarang aku hanya mampu berdoa bila aku niat je nak upload gambar maka gambar gambar tersebut akan terus masuk dan melekat di dalam facebook.tanpa superpower daku yang berkuasa dewa ini -_-

okay harus tido.