kurang idea.

boleh dikatakan lama jugaklah aku tak menaip ni, sampai habis kuasa superpower aku yang bombastic itu telah hilang.

oleh itu,marilah kita sama sama menyanyikan lagu Negaraku.

oh :0 segala presentension dah settle hari ni , Alhamdulillah.dan aku juga digegarkan juga dengan bom atom yang dulunya melanda Hiroshima haum haum.jatuh gedebush! menghimpap aku yang kacak dan bergaya.aku tahu ade kan orang tu kan kutuk kita dari belakang kaaaaannnnnnnnn?
*mata bulat mata bulat*

hikhikhik.pandai gila kau buat drama hindustan ala ala cerita talman tan har dil jo pyar karega! depan aku ayat kemain kau.eeeeee sakit pulak hati ni mak jemah.tak puas hati cakap lah dah kenapa nak pakat pakat dengan member pulak --'' aku kacau hidup kau?

damn.

semua ini duniawi *kelip kelip mata*
esok test eco HULAHUK HULAHUK HUK! MEMANG AKU TERROR PUNN TAK PERLU BUKAK BUKU TEKS TEBAL MACAM TAYAR KERETA TUU WUHUUUUUU!! *pengsan*

dear sugar,

alebadiyu.kthnxbai.