PSA.


baiklah semua anak anak.sila duduk semua.
bersertakan keimanan didada dan naluri keibuan yang seakan rapuh ini.
hari ini saya ingin menyatakan
betapa saya muehehe rasa sangat famous awh awhhh *blushing*


peace.

MEMANG PELUH 3 BALDI MALAM NI HOARGHH RASA BERTENAGANYAAAAA :0
ini minggu hampir hampir akhir,maka awek awek dan amoi sibuk menyiapkan tugasan hidup dan mati mereka iaitu segala jenis assignment yang best dan bermutu tinggi.
contoh minggu ini.oh minggu lepas pun sama.PSA.

BRO! PSA TUH KACANG OKAYY? SETAKAT SHOOT SHOOT BERLAKON, NENEK AKU PUN BOLEHH.KAU ADA BERLAKON MACAM ABANG AARON AJISH? ADE KEEEWW?

mari sini mari kita berdansa.ingat senang nak berlakon main kawin kawin?
hikhikhik.jom kita kawin sugar? :P *lempang* last week ade empat orang member aku yang hot setapp punya stok ala ala flower girl mintak tolong aku memainkan watak seorang anak yang baik tertib dan hensem :D :D SEBAB KAAAAANNN WATAK TU MEMANG KENA KENA JE DENGAN AKU HEKHEKHEK UHUK! *tercekik pencil*

Alhamdulillah, saya dianugerahkan sebagai
pelakon wanita paling girang tahun ini :')


saya suka berkawan dengan mereka yang di atas.UUUWAAAA AKU TAK KENAL SAPE HUJUNG KANAN LAIN JANTINA UWAAA,JANGAN BULI LAA JANGAN BULI T____T

mereka sangat baik didepan saya, dan saya yakin mereka juga baik dibelakang saya.juga kiri.oh tak lupa juga kanan.okay sila tikam saya dengan senduk nasi.aku memang sampai sekarang tak tahu lah ape kejadah itu PSA.MEMANG TAKDE ORANG NAK EXPLAIN KE APEEEE?? FOINE.

i like mat rempit moike! -----..-----