exam.


wahahakakkahakahakbakhakhakhak *gelak berterabur*

sebab test account yang kali terakhir dah melabuhkan tirainya tadi tsk.sho shad *lempang saya*
sebenarnya hari ini class cuma dua,tapi biasalah zaman remaja.imaginasi nak tinggi sahaja maka aku membayangkan seolah olah ada lima class hari ini T__T

final makin dekat.makin tak sedar diri pula untuk belajar.macam macam alasan tercetus bila baru nak buka buku dengan lafaz bismillah..



hok aloh! baju tak basuh lagiiiiii! *lari keluar bilik cari syiling*

hurm,bersepahnya meja apa kata kemas meja dulu tehehehe.

damn.banyaknya serangga liar! siap kena gigit lagi ni hoi.pergi! pergi! *tutup buku*

dan sebenarnya berderet deret lagi alasan yang wujud.kawan sebelah katil pula sangat terserlah kesibukannya bila dia macam gila koyak rabak dan baling kertas kertas yang mana memang dia rasa tak guna.kalau aku jadi dia,aku buat kertas itu menjadi roket.kemudian baling dengan gaya ala ala pemain rugby patah tengkuk ikut tingkap kasik beruk tangkap.beruk pun tersenyum lebar menampakkan lesung pipit *yeck*

tadi madam ada bagi tips tips untuk exam.dan aku langsung tak salin apa
yang dia explain (Y) haha.mungkin aku patut ketuk satu satu bilik classmates then start to ask apa yang madam explain sebab aku bukanlah pelajar kegemaran madam,khuatir ditendang keluar pada hari peperiksaan kerana gagal menjawab dengan tomakninah tsk.


baidewei.bapak lah rempit aku kenapa?

UWAAAAAAA SUGAR BALIK UWAAAA SUGAR TINGGAL SEPARUH HARI MACAM MANE NI MACAM MANEEE?? T__________T *okay sedih gila sedih gila *



♥ maka janganlah nakal nakal. please? :)