double date.

bukan mudah menyusun tangga ke angkasa uuu yeah. menuju puncak *lompat atas katil*

entah kenapa sepanjang hari rasa ingin menyanyi.walaupun tadi hampir dua jam aku tidur T_T terbongkang gaya remaja zaman sekarang.bangun bangun tidur terkena kejutan budaya , ada cerita titanic version episod episod pula sekarang.

duniawi duniawi.

hik hik hik tadi titew dating dengan sugar leww. memang tak lama lagi aku kena selalu buat appointment dengan doctor rozmey minum air jamu elak rempit murahan aku ni. lu rempit lu mati! *tibe* oh indahnya sungguh di hari raya ramainya orang bersuka ria.see? menyanyi lagi menyanyi.

the date.

aku terpaksa mengaku walau aku tahu mungkin
pengakuan ini mampu mengejarkan separuh penduduk kampung
ke wad kecemasan lalu terpaksa bernafas menggunakan getah plastik
dan hanya mampu makan budu melalui tiub bila aku mengaku disini.

Ya Allah aku rasa hari ni aku arhhh cantik sangatttt arhh terbukti sungguh tanpa memakai jamu mas joko ke mas jongkang aku tetap anggun *flipshair*

itu saja eh mana semua orang? kfine sentap.



biasa muka remaja ada duit kena habiskan gedebak gedebuk masuk longkang :> makanya kami main bowling seronok boleh main itu bola berat tidak guna pun aduyai ter ber. keling tak keling aku lupa pula sebenarnya hari ini ehem double date ehem :p
jangan bikin kecoh.


hebatnya dia main T_T aku rasa semua bola bowling semua dengki dengan aku wuuu aku report manager wuuu *bangkang kenyataan tak pandai main bowling* aku memang suka bila saat itu tiba untuk giliran aku hayun bola tiba tiba bola itu jatuh sakit , ke belakang T___T kbai.

*lap hingus*

ubati diri membawa diri ke pantai.bermadu kasih asmara erkk! arkk! *tercekik biji rambutan* kau hade? pukul 1 petang pergi pantai :> eh kemon la kami orang barat tak sedar diri balik rumah gantung diri sendiri dekatkipas k.

ini pulau tioman kau percaya kenapa?


ini pula pulaukan aku.


samarinda tv3 episod 23 peace semua peace (Y)